استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های نوین در انجام فعالیت های گوناگون میتواند به میزان زیادی در کاهش هزینه ها، بالا رفتن سطح ایمنی و افزایش سرعت روند کارها تاثیر داشته باشد. مجله نظافت صنعتی سعی دارد شما را با روش ها، تجهیزات و راهکار های بهینه نظافت و شستشو آشنا کرند تا شما بتوانید به بهترین و بالا ترین سطح نظافت محیط، فضای ساختمان های تجاری یا کارگاه های صنعتی دست یابید. معرفی دستگاه ها و تکنولوژی های نظافت صنعتی میتواند شما را در انتخاب بهترین دستگاه نظافت یاری دهد.

بخارشوی صنعتی

بخارشوی صنعتی از پر کاربرد ترین تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی است که تنها با استفاده از بخار داغ آب به نظافت و ضدعفونی کردن انواع سطوح میپردازد. این دستگاه با استفاده از سامانه گرمکن، آب را به بخار پر حرارت تبدیل کرده و از طریق نازل بر سطوح هموار و ناهموار عمودی و افقی پاشش میکند و باعث نرم شدن و حل شدن آلودگی ها و آلاینده ها بر سطح می شود. سامانه مکنده قدرتمند تعبیه شده در این دستگاه بخارشوی صنعتی ، آلودگی های حل شده را مکش کرده و به مخزن آلودگی منتقل می کند. از مهم ترین مزایای استفاده از بخارشو ها میتوان به قابلیت ضدعفونی کنندگی آنها اشاره کرد. امکان نظافت نقاط دور از دسترس با به کار گیری سری و نازل متناسب امکان پذیر خواهد بود. خرید و استفاده از بخارشوی صنعتی میتواند مزایای گوناگونی برای مراکز بهداشت و درمان به همراه داشته باشد و محیط را با کیفیتی چشمگیر مورد نظافت قرار دهد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
کامپوتر جیبی !!!!!

دستگاه نماشوی

وسعت بالای نما در ساختمان ها، حجم بالای آلاینده ها و خطرات نظافت سنتی و قدیمی نماشویی، فرایند شستشوی نمای ساختمان ها را به کاری زمان بر و پر هزینه تبدیل می نماید. کاربرد و استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی و مکانیزه میتواند به میزان زیادی در ارتقا سرعت نظافت، سطح ایمنی و کیفیت عملیات، تاثیر گذار باشد. تجهیزات نظافت مکانیزه ای که در راستای نظافت نمای ساختمان ها قابل استفاده هستند، دستگاه نماشوی و واترجت ها می باشند. دستگاه نماشوی یک شستشو دهنده سطح با قابلیت انتقال آب از طریق لنس تلسکوپی به ارتفاع لازم می باشد. این دستگاه با مجهز بودن به پمپ آب میتواند آب را با فشار زیاد تا ارتفاع مشخص شده بالا برده و سطوح نمای ساختمان که دور از دسترس کاربران قرار دارند نظافت نماید. سیستم فیلتراسیون آب در دستگاه نماشوی از ورود املاح با داخل موتور دستگاه و همچنین انتقال آنها به سطح شیشه جلوگیری می نماید.