نقد و بررسی باتری اصلی گوشی LG K10

بسیاری از ما برای خرید گوشی موبایل به باتری آن توجه خاصی می کنیم. در واقع نقش باتری در بین اجزای موبایل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کار کردن بدون آن ناممکن می باشد.در این مقاله در مورد باتری الجی k10 نوشته ایم.

باتری های گوشی موبایل دارای یک عمر مفید می باشند و خرابی آن ها یک مسئله اجتناب ناپذیر است. با استفاده درست و بهینه می توان عمر یک باتری را افزایش داد. اما در هر صورت شما با خرابی باتری و یا خالی شدن ناگهانی شارژ باتری الجی k10  خواهید شد. اگر این چنین علائمی را مشاهده کرده اید و باتری قدیمی نمی تواند جوابگو شما در طول روز باشد، حتما با خرید باتری اصلی گوشی LG K10، نهایت شارژدهی و کیفیت مرغوب را تجربه کنید. در ادامه به برخی از پرسش های مهم شما در رابطه با این باتری پرداخته ایم.

روش های تشخیص باتری الجی K10 سالم از فرسوده

در حالت معمولی خرابی باتری به دو دسته تقسیم می شود. اولین نوع خرابی باتری، به نوعی با ظاهر آن در ارتباط می باشد. این نوع خرابی باتری بدترین حالت ممکن است. در واقع طی استفاده نادرست از باتری علائم ظاهری روی آن پدیدار می شوند. از جمله این علائم می توان به باد کردن یا برآمدگی اشاره کرد. باید بدانید خطرناک ترین حالت باتری، وجود ورم روی آن بوده. پس بهتر است که همین الان باتری گوشی LG K10 را جدا کنید و روی سطح صافی قرار دهید تا از برآمدگی احتمالی آن مطلع شوید. اگر باتری الجی K10 شما دارای برآمدگی باشد هر لحظه ممکن است که مشکلات زیادی نظیر منفجر شدن یا آتش سوزی برای آن رخ دهد. در این صورت هم سلامتی شما به خطر می افتد و هم به دیگر اجزای موبایل آسیب می‌رسد. در برخی موارد استشمام بوی نامناسب سوختگی از باتری نشانه خرابی آن می باشد.مدل قبلی این باتری یعنی باتری الجی k8 نیز یک باتری فوق العاده بود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
دکتر روانشناس

حالت دوم خرابی باتری در اثر استفاده طولانی مدت از باتری و فرسودگی به مرور زمان بوجود می‌آید. در این نوع خرابی شما افت شارژ باتری و یا دیر شارژ شدن گوشی مواجه خواهید شد. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که سال هاست از باتری گوشی الجی K10 بهره می برید، وقت آن فرا رسیده تا با عوض کردن باتری قدیمی با باتری اصلیِ جدید جان تازه ای را به گوشی خود هدیه دهید.

راهکارهای مراقبت از باتری گوشی LG K10

شما با خرید باتری اصلی گوشی موبایل الجی K10 خیالتان بابت شارژدهی و قدرت باتری راحت است. اما اگر عادت های نادرست را کنار نگذارید دوباره باتری جدید، خراب و بی کیفیت می شود. اصولی که همین حالا نیز می توان آن ها را انجام داد تا باتری از عمر حداکثری و توان بالا بهره مند شود. بهترین راه به نحوه شارژ کردن باتری برمی گردد. در حقیقت تعیین یک بازه درصدی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد شارژ باتری و تکرار این روند موجب ارتقا یافتن طول عمر باتری و رسیدن به توان بالا آن می شود. نکته دیگر که حتما باید لحاظ شود، استفاده نکردن از شارژرهای برندهای دیگر و یا شارژرهای تقلبی است. حتما در خرید شارژر هم دقت کافی را داشته باشید تا ولتاژ یا توان شارژر با باتری LG K10 سازگاری داشته باشد. آسان ترین راه برای نگهداری شارژ باتری، بستن برنامه های غیر ضروری که در پس زمینه در حال اجرا هستند، می باشد. برخی مواقع‌ روشن نگه داشتن دائمی اتصالات مانند وای فای یا GPS به باتری صدمه می رساند و موجب هدر رفتن انرژی در باتری می شود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
کتونی راحتی بندی مردانه مشکی سفید ونس Vans (ساخت ایالات متحده آمریکا)

تست های بدست آمده از باتری اصلی گوشی الجی K10

همان طور که گفته شد باتری الجی K10 به باتری 2300 میلی آمپری مجهز شده است. این باتری با توجه به ظرفیت کم خود توانسته ارقام بسیار عالی را به ثبت برساند و در صدر جدول مقابل رقبای خود قرار گیرد. بر اساس مقیاس ها و استانداردهای جهانی، باتری اصلی الجی K10 توانسته نتیجه معقول و مناسب ۱۳ ساعت و ۴۰ دقیقه را در زمینه مکالمه به ارمغان بیاورد و همچنین این باتری توانسته است در حدود 12 ساعت برای پخش مداوم فیلم استقامت کند. اما در عوض در خصوص وبگردی چنان درخششی نداشته و میزان 3 ساعت نهایت شارژدهی را از خود نشان داده است.