دوستان، این فوت وفن، توی نسخه دموی رایگان هم گفته شده ولی با وجود اینکه این فوت وفن، به صورت رایگان، آموزش داده شده، هنوز خیلیا درباره این فوت وفن و درک این فوت وفن اشتباه می کنن.

از ما می پرسن، ما میخوایم توی کلید واژه خاصی رتبه بگیریم.پس باید ورودی گوگل با اون کلید واژه خاص، بخریم(به روش ایمن و طبیعی) که باعث افزایش CTR ما بشه و در نتیجه باعث رشد رتبه ما از صفحه دو یا بالاتر به لینکای یه صفحه یه بشه.

اگه شمام اینجور فکری دارین فکرتون صد درصد از بیخ و بن غلطه!

اگه به پنالتی شدن یا صرف هزینه ای که منتهی به نتیجه نشه، علاقه مندید، حتما با کیورد هاتون، ورودی گوگل بخرین.چون به هدررفتن پول شما و افزایش احتمال پنالتی شدن شما کمک میکنه!

اگه می پرسین، پس کلا نباید ورودی گوگل خرید؟ بازم در اشتباهید! مثل این می مونه که چون با چاقو میشه قتل انجام داد و به افراد آسیب زد، کلا چاقو رو بندازیم دور! همه چیز بستگی به چگونگی استفاده شما و تحلیل شما داره.پس با ویدیو همراه باشین.

قتل

فوت وفن چیه؟

واسه افزایش رتبه در کلید واژه مورد نظر، باید ورودی گوگل شما با سرچ اون کلید واژه هم اینکه برند شما زیاد بشه.جستجوی آموزش لینک سازی سئوروز، باعث ارتقای رتبه آموزش لینک سازی در گوگل میشه.دقت کنین، باعث ارتقای رتبه “آموزش لینک سازی” میشه بدون کلمه سئوروز(برند).

پس نگید ما با سرچ کلید واژه +  برند لینک یه هستیم پس به این صورت نباید ورودی گوگل بسازیم! توی ویدیو درباره اینکه به چه دلیل سرچ کلید واژه خالی، خطرناک و در بهترین حالت، بی اثره، صحبت کردیم.

در ادامه ۸ شرط لازم واسه اجرای این فوت وفن رو بهش می پردازیم.

۸ شرط اصلی هست واسه اینکه بتونید از ورودیای گوگلی که طبیعی نیستن، یعنی خودتون ایجادشون کردین یا خریدین، بتونید استفاده کنین:

۱- توی سرچ کنسول به عنوان Impression و Click بیفته.نه  فقط آنالیتیکس و آمارگیرا.
۲-با سرچ کیورد نباشه.با سرچ برند و کیورد + برند باشه.مثلا کیورد شما طراحی سایت هست و برند شما حمید هست، باشه طراحی سایت حمید و البته در لینکای اول هم باشین در این حالت.در این صورت، CTR نزدیک صد درصد طبیعی هست چون کسی که دنبال برند خاصی هست روی اون برند کلیک میکنه.
۳-همزمان با بازدید مستقیم باشه.چون سایتی که مردم برندش رو سرچ میکنن، شک نداشته باشین بازدید مستقیم هم داره.
۴- رضایت کاربر زیر سوال نره.Bounce Rate بالا نباشه.یعنی بعد از ورود به سایت، روی لینکای داخلی کلیک بشه.موندگاری در صفحه ربطی به بونس ریت(دقیقا تعریف اصلی Bounce Rate) نداره.بونس ریت بالا از این حاصل میشه که کاربر صفحه ای که باز میکنه واسه اولین بار، آخرین صفحه ای باشه که از اون سایت می بینه.یعنی کلیک روی لینک داخلی نمیکنه.ولی اگه موندگاری و کلیک روی صفحات داخلی، هر دو دید بشه، عالیه.
۵- کد واسط نداشته باشه.کد واسط، لو دهندست یا دست کم در الگوریتمای اینده گوگل ممکنه لو بره.چیجوری ممکنه Impression و کلیک هر سایتی یهو زیاد میشه و دقیقا همون سایتا، یه request قبل از گوگل به یه نشانی دیگه ای فرستادند؟در حالت طبیعی اینطور نیس.چون خیلی از سیستما شما باید یه کدی تو سایتت بذاری تا بتونه کار کنه.مگه اینکه خیلی حرفه ای و jquery base این request رو بفرستن که باز در آینده احتمال کشف شدنش به وسیله گوگل هست.
۶- بازدیدا به بازدیدای برگشتی تبدیل بشن.یعنی بعد از چند روز، درصدی از کاربران برگردن طوری که تو یه ماه حدود ۳۰ درصد returning visitor داشته باشین.
۷-گوگل ، ربات بودن یا مصنوعی بودن بازدیدر و تشخیص نده.واسه این کار باید Userا طبیعی باشن و با دنیای واقعی مطابقت داشته باشن.و همینطور آی پی اون کشور.مثلا توی ایران N درصد فایرفاکس N درصد کروم و هر ورژن هم متفاوت، سیستم عاملا و Deviceا هم فرق داشته باشه و با دستگاه های روز و نسبت مرورگرها و دستگاه های روز هم موافق باشه.این مورد هم توی نسخه دموی ۱۰ دقیقه ای رایگان ، تشریح کردیم.
۸-به اندازه ای طبیعی باشه که حتی گوگل ادورز هم که سیستم خیلی پیچیده ای داره واسه تشخیص ربات یا کاربر Fake ، نتونه تشخیص بده.