عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تأثیر متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان93
تکه ای از متن پایان نامه :
کهدرآن
α=خطاینمونهگیری
e2=دقتنمونهگیری (مقدارخطایبرآورد)
P=احتمالوجودیکمشخصه
میزانZازرویجدولبرایفاصلهاطمینان0. 95،1. 96 میباشد،احتمالوجودیکمشخصهپنجاهدرصدوبرابرباqدرنظرگرفته میگردد،مقدارخطایبراوردنیز0. 05 میباشد. باقراردادنایناعداددرفرمولبالاعددحجمنمونهموردنیازبرابربا384. 16نمونهخواهدبود. جهتپیشگیریازخطایپاسخندادنتعدادیازنمونهها وبهطبعآنکمشدنتعدادنمونههایدردسترستعداد15پرسشنامهبیشتردربینپاسخدهندگانتوزیعگردیدونهایتاً تعداد400پرسشنامهدرست،جمعآوری گردید.
3-7 روش نمونه گیری
دراینتحقیقازنوعنمونهگیری تصادفی میباشد. ایننوعنمونهگیری،روشیبرایانتخاببخشیازجامعهیاکل، بهگونهایکههمهنمونههایممکنکهدارایتعدادثابتnهستندبرایانتخابشدناحتمالیکسانداشتهباشند. (خاکی،1388)
3-8 تحلیلهای آماری
تحلیلتوصیفی: دراینروشمحققازطریقمقایسهپدیدهها ازنقطهنظرآماریبهتوصیفآنها میپردازد. (خاکی،1388)دراینتحقیقنیزابتداتوسطجداولونمودارهابهبیانتوصیفیوضعیتسنی،جنسیتی، تحصیلیوسابقهکاریجامعهآماری میپردازیم.
تحلیل استنباطی:
برایتجزیه و تحلیل دادههای بدست آمده از نرمافزارSPSSوهمچنیننرمافزارAMOSاستفاده میگردد. کهتحتتحقیقیاکتشافیحولموضوعتأثیر کسب کارالکترونیکدرتحویلبهموقعبهمشتریاندرشرکتایرانخودرو میباشد.
هدفازتحلیلاستنباطی،تعمیمنتایجحاصلهازمشاهداتمحققدرنمونههایانتخابیخودبهجمعیتاصلی میباشد. (خاکی،1388). ازروشهایاستنباطیبهصورتضرایبهمبستگی،آزمونهایناپارامتری،پارامتریو. . . بهره گیری میگردد.