مهره اصلی برد یه سایت در مقابل سایتای رقبا، جذب بیشتر کاربره. در واقع ان چه که تعیین می کنه، گوگل چیجوری درباره رتبه بندی سایت شما قضاوت کنه، تعداد کاربران ثابت سایته و پس تموم اقدامات واسه ، باید واسه افزایش بازدید و ترافیک سایت انجام بشه. اما این وسط شما نه فقط باید به فکر افزایش بازدید باشین بلکه باید از افت بازدید هم جلوگیری کنین واسه این منظور روشای مختلفی هست:

۱-     تنوع در لینکای ورودی رو در نظر بگیرین.

لینکای ورودی، به لینکایی می گن که رابطه بین یه سایت با سایتای دیگه رو جفت و جور می کنه. واسه گرفتن لینک ورودی، از سایتای معتبر و جور واجور استفاده کنین تا هم بازدید سایت شما بالا بره و هم از افت بازدید جلوگیری کنین. وقتی که با سایتای جور واجور در رابطه باشین، شانس دیده شدن سایت شما بیشتر می شه.

بازدید سایت

۲-   وضعیت لینکای ورودی رو بررسی کنین.

از هر سایتی که لینک ورودی گرفتین، باید بعضی وقتا لینکا رو چک کنین که اگه لینکا خراب شدن خیلی سریع مشکل رو بر طرف کنین چون در این صورت می بینین که پس از یه مدت کاربران افت می کنن.

۳- روی تولید محتوای سایت تمرکز کنین.

عنصر اصلی در هر سایتی، کاربران ثابت اون سایت هستن یعنی کاربرانی که تو یه بازه وقتی منظم به سایت شما سر می زنه تا توجه کنه ایا مطالب جدید در سایت قرار گرفته یا نه پس اگه به روز رسنی سایت شما دیر به دیر انجام بشه و یا کم کم کیفیت محتوای سایت شما افت کنه، کاربرها دل زده شده و سایت شما رو کنار می ذارن.

۴- تبلیغات سایت خود رو منطقی انجام بدین.

اگه تموم سایت شما از تبلیغات پر شه، کاربر حس می کنه که شما می خواید به هر قیمت محصول خود رو به فروش برسونین و چون محصولتان کم کیفیته مجبورین تبلیغ زیاد داشته باشین و در نتیجه این دلیل کلافه شدن کاربرد و خروج ان از سایت می شه پس تبلیغات رو متعادل و به بهترین شکل ممکن انجام بدین.

قیمت

۵-  به کامنتای کاربران اهمیت بدین.

وقتی که کاربر واسه محتوای شما کامنت میذاره، از شما توقع داره در اسرع وقت به اون جواب داده شه پس به این مسئله اهمیت بدین و یه نفر در سایت مسول پاسخگویی به کامنتا باشه چون این مسئله خیلی مهمه وقتی که به کامنت کاربر جواب داده نشه کاربر حس می کنه شما وجود اونو فقط واسه افزایش ترافیک می خواین و در نتیجه سایت رو ترک می کنه.