کار و کاسبی های جدید که از بازاریابی اینترنتی استفاده میکردن، به این امید هستن که این روش واسه اونا سریعترین و بهترین راه واسه رسیدن به محبوبیت و درآمد بیشتره.

چیزی که اونا نمی دونن اینه که پیشرفت و بهبود کار و کاسبی اینترنتی به اون آسونی که فکر می کنن نیس.

سرفصل محتوا

  • با صفحه فرود یا Landing Page شروع می کنیم
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM)
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو (بهینه سازی سایت)
    •  بهینه سازی اندازه تبدیل (Conversion Rate)
    • موشکافی
    • بازاریابی محتوا
    • بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) یا PPC

با صفحه فرود یا Landing Page شروع می کنیم

بازاریابی اینترنتی جنبه های زیادی داره که کار رو واسه تبلیغ کنندگان آنلاین تازه کار که نمی دونن از کجا باید شروع کنن سخت می کنه. در واقع این بخش به عنوان مرکز هر کمپین بازاریابی اینترنتی عمل می کنه. به خاطر این که این صفحه فروده که به بازار هدف شما میگه چه کاری باید انجام شه.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing عزیز دردانه پیشرفت در وبه. اگه شما از SMM در کمپین خود استفاده می کنین، باید با پلتفرم ایده آل با کار و کاسبی تون آشنا شید و یه سری ترفندا و استایلا رو واسه اینکه طرفداران مجازی خودتون رو به مصرف کننده تبدیل کنین یاد بگیرین.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ ممکنه واسه خیلی از بازاریابان اینترنتی خیلی قدیمی به نظر برسه، اما با این وجود می تونه فرق زیادی در تلاشای بازاریابی اینترنتی شما بسازه.

شما می تونین از این وسیله واسه درگیر نگه داشتن مخاطباتون با هر اون چیزی که کسب کار شما عرضه می کنه، استفاده کنین.

ایمیل مارکتینگ رو دوست دارم  درسته که شما بدون داشتن یه لیست تماس مناسب نمی تونین ایمیل بفرستین.

به خاطر همین باید در مورد اینکه چیجوری می تونین لیست ایمیلتان رو بسازین و اون رو گسترش بدین٬ علم به دست بیارین.

اگه دوست دارین اطلاعات مفیدی در این مورد به دست بیارین من پیشنهاد میکنم که مقاله : کار و کاسبی اینترنتی شما لندینگ پیج داره؟ رو بخونین.

سئو (بهینه سازی سایت)

سئو سایت یا بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو محبوبترین بخش از بازاریابی اینترنتیه که در مورد اون بسیار صحبت می شه.

به خاطر همین یادگیری SEO هم بسیار اهمیت داره، طوری که شما می تونین یه اکوسیستم طبیعی بسازین و بقیه رو تشویق به ایجاد لینک درباره محتوای خود کنین.

 بهینه سازی اندازه تبدیل (Conversion Rate)

هم اینکه در نظر داشتن صفحه مقصد واسه ترافیک ورودی خیلی با اهمیته. باید بدونین که چجوری اون رو بهینه سازی کنین تا مخاطبان تون رو راضی به آزمودن و خرید محصولاتتون کنین.

موشکافی

موشکافی ترافیک ممکنه کسل کننده به نظر بیاد، مخصوصا اگه با جرئیات اون آشنایی نداشته باشین.

کافیه ورودیا و خروجیای اون رو بشناسین اون وقت مدیریت هر چیزی که به اون مربوط می شه واسه شما آسون می شه.

بازاریابی محتوا

محتوا بخش جدانشدنی بازاریابی آنلاینه. به خاطر این که محتوا شروع، میونه و پایان پروسه کمپین بازاریابی اینترنتی شما رو تشکیل میده.

بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) یا PPC

پرداخت به ازای کلیک یکی از سریع ترین روش ها واسه رسیدن به ترافیک بالا هستش.

یاد بگیرین که چیجوری این کار رو به درستی انجام بدین که این وسیله بتونه باقی فعالیتای بازاریابی شما رو کامل کنه.

اگه می خواین از کمپین تون موفقیتای خوبی رو بدست بیارین باید یه برنامه ریزی دراز مدت داشته باشین. اما بیشتر از همه، همه چیز رو آسون بگیرین!

هر کدوم از جنبه های جلو رفتن در وب رو یکی پس از دیگری بیاموزید و تا جایی که می تونین آموزش ببینین.

به این صورت، شما دید شفاف و درستی از اینکه تلاشایی که می کنین٬ کسب کار شما رو به کدوم جهت می برن دارید.

 

منبع : آترین وب