آیا قصد راه اندازی وب سایت جدید برای تجارت خود دارید؟ اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، چیزهای کمی وجود دارد که برای به حداکثر رساندن پتانسیل سایت خود باید در نظر بگیرید. یکی از مهمترین مواردی که باید در مورد آن فکر کنید ، بهینه سازی موتور جستجو است.

در زیر هشت نکته ، به ترتیب خاصی وجود ندارد که تضمین می کند وب سایت شما برای جهان آماده است و به شما کمک می کند تا شرکت شما از آنجا خارج شود.

۱ ٫ نصب Analytics

در حالی که این لیست به هیچ وجه سفارش ندارد ، گوگل Analytics چیزی است که باید در صدر لیست شما برای انجام کار باشد. Analytics به شما امکان می دهد تا چند نفر از وب سایت شما ، نحوه ورود به آنجا ، فعالیتهایی که در سایت شما انجام داده اند و بسیاری از داده های مهم دیگر که کسب و کار شما از دانستن آنها بهره می برد را ردیابی کنید.

گوگل Analytics بیشتر گزینه مورد علاقه سئو است زیرا حجم بسیار زیادی از شخصی سازی و پیوندها را درخشان با سایر ابزارها ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که کد را در یک فایل الگویی نصب کرده اید که در هر صفحه وجود دارد ، مانند footer.php یا header.php ، تا بتوانید ردیابی دقیق داشته باشید.

۲ for خطاها را بررسی کنید

قبل از راه اندازی وب سایت خود ، این ایده خوبی است که اطمینان حاصل کنید که آن به روشی که شما می خواهید کار می کند. این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که هیچ پیوند شکسته ، عناوین از دست رفته ، تغییر مسیر بد ، صفحات فاقد برچسب های متعارف یا چک پرداخت ناامن است. از گوگل Webmaster استفاده کنید و از این راهنمای مفید پیروی کنید تا به شما در تشخیص و رفع خطاهای سایت کمک کند.

ساده ترین راه برای انجام این کار ، اجرای یک خزیدن از سایت شما با نرم افزاری است که دسترسی به سایت را بررسی کرده و هرگونه خطایی را ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که قبل از راه اندازی سایت ، به هرگونه خطایی که ظاهر می شود توجه داشته باشید و آنها را برطرف کنید – اینها تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت است!

۳ ٫ قابلیت استفاده آزمایشی

اگر کسی نتواند از آن استفاده کند ، راه اندازی یک وب سایت چیست؟ غالباً شما یک دیدگاه بسیار مغرضانه خواهید داشت ، بنابراین ایده خوبی است که شخص ثالثی را وارد کنید تا بررسی کنید که همه چیز به روشی که باید کار کند. آنها همچنین باید به این نکته بپردازند که چگونه سایت آسان برای پیمایش می باشد ، ممکن است بسیاری از مسائل را در اینجا بیابید اما همه آنها ضروری نیستند و غالباً براساس ترجیحات شخصی بنا شده اند.

مهمترین چیز این است که وب سایت شما در بین دستگاه های مختلف به خوبی کار کند. امروزه افراد زیادی از طریق تلفن و رایانه های لوحی به اینترنت دسترسی پیدا می کنند که شما به راحتی قادر به داشتن وب سایتی نیستید که به خوبی در این دستگاه ها کار نکند.

علاقه مندید

۴ ٫ برو به اجتماع

داشتن یک حضور اجتماعی قوی ، تنها به شما سکویی نمی دهد تا درباره آنچه انجام می دهید فریاد بزنید ، اما می تواند به افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت شما کمک کند. این امر همچنین باعث می شود تا شما در یک سیستم عامل مورد اعتماد ، نام آشنایی تری داشته باشید و به افزایش آگاهی از برند خود کمک کنید که باید منجر به مشارکت بیشتر سایت شود. همچنین این امکان وجود دارد که شرکت شما شروع به رتبه بندی برای نمایه شما کند که می تواند باعث افزایش چشمگیر و در نتیجه بازدید شود.

۵ ٫ نقشه سایت بسازید

اگر اهل فن آن نیستید ، فراموش کردن چیزهای “کوچک” مانند نقشه های نقشه بسیار ساده است. این مورد را در لیست “To Do” قرار دهید و مطمئن شوید که این کار به اتمام رسیده است. این به سرعت بخشیدن به نمایه شدن وب سایت جدید شما کمک می کند و خزیدن سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار آسان تر خواهد شد. می توانید نقشه سایت خود را در گوگل Webmaster تنظیم کنید – یاد بگیرید که چگونه با راهنمای مفید است.

مشاغلی که در بسیاری از خدمات و محصولات قرار می گیرند می توانند از این مزیت استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که بازدید کنندگان خود می توانند هر چه سریعتر همه چیز مورد نیاز خود را پیدا کنند. همیشه بخاطر داشته باشید که سرعت نگه داشتن افراد در سایت شما سرعت بسیار مهم است.

۶ a لیستی از مطبوعات ، وبلاگ نویسان و مخاطبین صنعت ایجاد کنید

به عنوان یک سایت جدید ، برای افزایش اقتدار خود باید به فکر ایجاد لینک های خوب و مرتبط با وب سایت خود باشید. یکی از بهترین راه های انجام این کار یافتن مخاطبین مطبوعاتی مربوطه ، وبلاگ نویسان و مخاطبین طاقچه در صنعت است که به طور طبیعی می توانند در مورد وب سایت شما صحبت کنند و Backlink هایی با کیفیت را برای شما فراهم کنند. FollowerWonk به شما کمک می کند تا با تأثیرگذار اصلی در طاقچه خود پیدا و ارتباط برقرار کنید.

Backlink

۷ Research آیا تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

طبیعتاً ، شما می خواهید وب سایت شرکت شما در گوگل شروع به کار کند ، اما آیا می دانید برای چه رتبه هایی استفاده می کنید؟ با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی با استفاده از گوگل AdWords Keyword Planner ، می توانید اصطلاحات مهمی را که باید روی آنها تمرکز کنید ، چند بار در استفاده از آنها و حتی میزان رقابت پیرامون آنها دریابید. به شما این امکان را می دهد تا چگونگی تمرکز مطالب خود را برای به دست آوردن بیشترین استفاده از وب سایت خود بدانید و به شما امکان می دهد تحقیقات کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل رقبا را نیز انجام دهید.

۸ a یک وبلاگ داشته باشید و از آن استفاده کنید

تصویر: manoftaste.de تحت CC 2.0

وبلاگ نویسی راهی عالی برای تولید محتوای جدید جدید با به روزرسانی های شرکت و ایجاد مطالبی است که افراد می خواهند دوباره به آن پیوند دهند. این یک روش کارآمد برای بازگشت بازدید کنندگان به وب سایت شماست و می تواند در فروش محصولات و خدمات خود به شما کمک کند. علاوه بر این ، وبلاگ ها راهی برای افزایش کلمات کلیدی طولانی مدت شما هستند و به شما کمک می کنند تا برای جستجوی بیشتر جستجو کنید و از طرف گوگل به عنوان معتبرتر شناخته شوید.

درباره نویسنده: بتی الیس

بتی مدیر عملیات در اتحاد گرافیکی است.
Graphic Alliance یک آژانس دیجیتالی است که در طراحی وب سایت و برنامه ها ، توسعه فنی و بازاریابی آنلاین تخصص دارد.

دیجیتال

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V دولت شهر آتیکک) هندوراس هنگ کنگHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIran، جمهوری اسلامیIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری خلق دموکراتیک Korea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، DemocratIC RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جزایر ساندویچ جنوبیSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard & Jan MayenSwazilandSwedenSwitze rlandSyrian عرب RepublicTaiwan، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited کشورهای عربی EmiratesUnited کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet جزایر NamVirgin، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده

تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL
فوریه 2020
د س چ پ ج ش ی
« ژانویه    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829