طراحی سایت گردشگری

سفر در عصر حاضر به یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی این روز های انسان تبدیل شده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی و به ویژه ورود وسایل نقلیه حمل نقل مانند هواپیما و قطار و به ویژه وسایل حمل‌و‌نقل شخصی مانند خودرو ، این امکان برای همه فراهم شده است تا بتوانند به سفر بروند و از بودن در مناطق بکر و دیدنی در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرند.اما سفر کردن همیشه هم آسان نیست. جدا از هزینه های سفر کردن که خیلی از هزینه های اضافی به دلیل عدم داشتن اطلاعات و دانش کافی نسبت به سفر است، موانع زیادی وجود دارد که می تواند کل برنامه سفر شما را خراب کند. ممکن است شما به ترافیک بخورید و کل روز را از دست بدهید. ممکن است به شرایط بد آب و هوایی برخورد کنید. ممکن است در زمان نامناسبی به محل مورد نظر برسید و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی ، مسائل آزاردهنده ای برای شما اتفاق بیفتد.اگر شما نیز ارائه دهنده بلیط هواپیما ، قطار و هتل هستید و قصد راه اندازی یک وب سایت گردشگری دارید میتوانید از خدمات طراحی سایت آژانس مسافرتی و تیم تخصصی سیتی نت بهره بگیرید.
طراحی سایت گردشگری

وب سایت گردشگری و تفریحی

اما جدا از همه مشکلات ، احتمالا همه شما سفر هایی را تجربه کرده اید که برای شما مطلوب بوده باشد. اما قطعا از همه ظرفیت های ممکن استفاده نکرده اید و برای داشتن همین حداقل ها هم مجبور به سوال پرسیدن از افراد و یا سفر به همراه یک مطلع شده اید. ممکن است شما تنها بخش کوچکی از مکان های دیدنی شهر مورد نظر خود را دیدن کرده باشید و به دلیل عدم آگاهی کافی ، نتوانید از همه پتانسیل های گردشگری آن شهر بهره بگیرید. شما حتی ممکن است تمامی سفرهایتان را بین چندین مکان مشخص انجام دهید و حتی از زیباترین مناطق طبیعی ایران و جهان خبری هم نداشته باشید چه برسد به سفر کردن به آنها .
ممکن است حین ورود به شهری اطلاعات کافی راجع به هتل ها ،مراکز فروش و مکان های تاریخی ، آداب و رسوم و … آن شهر نداشته باشید و دچار مشکل شوید. شاید تنها راه حل موجود را سفر کردن در قالب تورهای گردشگری بدانید . اما راه های بهتری نیز وجود دارد.وجود وب سایت های مختلف به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین روش سفر و بهتهرین تور را انتخاب کنید. اگر سرویس دهنده هستید توصیه ما به شما این است که در طراحی وب سایت مسافرتی خود نکاتی که در ادامه گفته خواهد شد را رعایت کنید.
وب سرویس پرواز داخلی
سایت گردشگری
اگر شما دارای شرکت ها و نمایندگی های مرتبط با صنعت گردشگری باشید ، مانند تورهای مسافرتی ، مراکز تفریحی ، مراکز تجاری و… شاید بتوانید از کمبود های موجود بیان شده در این عرصه به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. یعنی شما بتوانید تمامی اطلاعات لازم برای مسافرت را برای افراد فراهم کنید.و یا شما تنها علاقه مند به حوزه گردشگری هستید و می خواهید حرفه خود را در این زمینه دنبال کنید. بنابراین می توان به جای محدود کردن خود به کار در جای خاصی ، شروع به قرارداد بستن با مراکز گردشگری و صنعت های مشابه و درگیر آن کنید و به آنها این تضمین را بدهید که برای آن ها مشتری می آورید. هتل ها ، شرکت های هواپیمایی ، مراکز تفریحی ، مراکز تجاری و … بخشی از این صنایع درگیر در گردشگری هستند . اما سوال اینجاست … چگونه ؟
طراحی سایت گردشگری
کافی است یک وب سایت گردشگری داشته باشید
همان طور که درحال خواندن این مقاله هستید، میدانید که عصر حاضر عصر دانش و اطلاعات و عصر اینترنت است. بیش از نیمی از مردم از فضای مجازی استفاده می کنند و این می تواند فرصت مناسبی برای هر کسب و کاری باشد. به ویژه برای کسب و کار های مرتبط با گردشگری.
شما می توانید یک طراحی وب سایت تخصصی گردشگری داشته باشید تا بتواند به عنوان راهنمایی برای همه افراد جهت سفر کردن باشد .
وب سایت شما می تواند دارای ویژگی های زیر باشد :

  • بخشی تحت معرفی مکان های گردشگری استان های کشور یا کشور های جهان
  • بخشی تحت معرفی هتل ها، مراکز تجاری و مراکز تفریحی شهر ها
  • دارا بودن نقشه برای مسیریابی مناسب افراد جهت یافتن سریع مکان مورد نظر
  • دارا بودن بخشی جهت معرفی صنایع دستی و تاریخ شهر های کشور
  • دارا بودن بخشی جهت نمایش پیش بینی وضعیت هوا در روز های آینده در شهر های مرتبط
  • معرفی و بیان توضیحات تورهای پیشنهادی مسافرتی
  • معرفی کامل و تصویری مکان های گردشگری و تفریحی شهر ها
  • امکانی برای رزرو بلیت های تورها و یا هتل های مسافرتی به صورت آنلاین
  • بخش خبرها جهت بیان جدیدتری رخدادهای مرتبط با صنعت گردشگری
یکی دیگر از مطالب سایت :
روش تجزیه و تحلیل داده، مناطق کمتر توسعه یافته

بخش گردشگری مجازی جهت فراهم آوردن تجربه ای سه بعدی و مجازی برای کابران جهت بازدید کامل مکان های گردشگری قبل از مسافرت به آن مکان ها
و….
صنعت گردشگری یک صنعت مهم و گسترده می باشد و بسته به این که مایل به کار در کدام قسمت آن باشید وب سایت رزرو بلیط شما می تواند المان های بیشتر و یا کمتری داشته باشد. اما آیا وب سایتی که موارد ذکر شده را دارا باشد برای کار شما کافی است ؟ جواب خیر است.
طراحی سایت آژانس هوایی

اهمیت سئو و بهینه سازی وب‌ سایت گردشگری

اگر شما بهترین و زیباترین نمونه وب سایت گردشگری را داشته باشید که شامل غنی ترین اطلاعات ممکن در باره تمامی مکان های گردشگری دنیا باشد ، اگر کسی از وجود آن اطلاعی نداشته باشد وب سایت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. برای مطلع کردن افراد از وب سایت شما راه های متفاوتی وجود دارد که مشهور ترین آن ها تبلیغات است. اما دقت کنید که وب سایت شما ابزاری جهت کمک به کسب و کار شما می باشد و نباید در ابتدا خودش هزینه زیادی را در بر بگیرد.
افزایش بازدید
اما راه بهتری نیز برای پر بازدید شدن وب سایت شما وجود دارد و آن این است که وب سایت شما کاملا اصولی و بهینه برای موتور های جستجو مثل گوگل طراحی شده باشد تا به عنوان مثال با تایپ عبارت “مکان های تاریخی یزد” ، وب سایت شما در صفحه اول نمایش نتایج گوگل قرار بگیرد . اما این کار که سئو نام دارد که کار تخصصی است و نیار به مجموعه اقدامات تخصصی زیادی دارد.
علاوه بر آن وب سایت شما باید سریع و در دسترس باشد. بهتر است برای داشتن یک وب سایت خوب و پربازدید ، طراحی این ویژگی های کمی تخصصی را به یک طراح ماهر بسپارید تا علاوه بر پیاده سازی موارد فنی ، بتواند موارد مطلوب و مورد نیاز وب سایت شما را به بهترین نحو ممکن برای شما پیاده سازی کند.
گروه سیتی نت با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت گردشگری ، سئو و بهینه سازی سایت و طراحی نرم افزار موبایل تجربه‌ ی داشتن یک وب سایت حرفه‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا را به شما خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت گردشگری با ما در ارتباط باشید.
با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگری, سیاحتی و …., بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.
از اینرو وب سایت های گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه در معرض دید کاربران آنلاین در هر کشوری بوده است. دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و … میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.
طبیعتا این دسته از وب سایت ها حتی اگر خودتان هم نخواهید بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهند نمود و طبیعتا وب سایتی اگر به این شرایط بازدید کننده برسد هر کاری میتواند در داخل وب سایت خودش انجام بدهد حتی فروش و عرضه کالا به صورت آنلاین. هم اکنون بسیاری از چنین وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند که در داخلشان میتوانید تبلیغات خرید چمدان مسافرتی یا هر مایحتاجی که افراد برای سفرشان احتیاج داشته باشند رویت میشود. بنابراین از هر زمینه ای که فکرش را بکنید میتوانید از چنین وب سایت هایی بهره وری مالی داشته باشید.
خدمات طراحی سایت آژانس مسافرتی
ایده جالبی که در این راستا میتوانیم برای شما بیان کنیم این است که میتوانید وب سایتی داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات تفریحی و گردشگری شهرهای ایران در آن جمع آوری و دسته بندی شده است. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و به خصوص وب سایت شما انجام میدهند به صفحه اصلی سایت و یا یکی از صفجات داخلی سایت شما میرسند و سپس با وب سایت خوب شما آشنا میشوند. در این وب سایت در ابتدا باید اطلاعات را به صورت خوب و استاندارد دسته بندی نمود تا کاربران وب سایت در مدت زمان کمتری بتوانند به آنچه که به دنبالش هستند دسترسی داشته باشند. سپس با مکانیزم جستجوی خوبی که در وب سایت طراحی و پیاده سازی می نماییمو همچنین راه اندازی سامانه فروش بلیط هوا‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیما, کاربران هر زمانی که بخواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به هر یک از شهرهای ایران دسترسی پیدا نمایند از وب سایت شما و جستجوی آن میتوانند اقدام به این کار نمایند.
نمایش دادن این اطلاعات بر روی نقشه ایران میتواند استفاده از سایت شما را برای مخاطبان هیجان انگیزتر نماید. اطلاعاتی مانند مسیر حرکتی و نزدیکترین رستوران ها و بهترین ها و اطلاعات بسیار زیاد دیگری که مسافران عموما به دنبال آنها هستند. حتما در وب سایت خود اظهر نظر مسافران و آنها که قبلا از وب سایت شما استفاده نموده اند و یا آنهایی که در دیدار نخست سایت شما دوست دارند تا در طراحی وب سایت گردشگری شما مطلبی را بنویسند, امکاناتی و قابلیت هایی را هم قرار دهید تا کاربران بتوانند با وب سایت شاما احساس نزدیکی بیشتری را داشته با شند.
معمولا در چنین وب سایت هایی میتوان اطلاعاتی به شرح زیر را به مخاطبان آنلاین خود ارائه نمود که عبارتند از:

  • طراحی صفحه وب درباره ایران و استان های مربوطه
  • طراحی صفحه وب فرهنگ و هنر
  • طراحی صفحه وب صنایع دستی و گردشگری
  • طراحی صفحه وب اطلاعات گردشگری
  • طراحی صفحه وب گزارش تصویری
  • طراحی صفحه وب موسیقی محلی مربوط به استان مورد نظر
  • طراحی صفحه وب اخلاق گردشگری
  • طراحی صفحه وب گردشگری مجازی
  • طراحی صفحه وب زیبایی های استان
  • طراحی صفحه وب برنامه ریزی سفر
  • طراحی صفحه وب اخبار آب و هوا
  • طراحی صفحه وب نقشه جامع استان محل گردشگری
یکی دیگر از مطالب سایت :
سرمایه گذاری بخش خصوصی، ارتباطات میان فرهنگی

وب سایت گردشگری
و صدها مورد دیگر که مطمئنا باعث جذب بیشتر و بهتر افراد به سایتتان خواهد شد.
حتی میتوانید در وب سایت های گردشگری به علاوه اطلاعاتی که میدهید اطلاعات تورها و اصطلاحا پکیج را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. لازم نیست حتما خودتان یک آژانس مسافرتی داشته باشید بلکه با قرارداد بستن با یک یا چند طراحی سایت آژانس مسافرتی و فروش پکیج های آنها کار خود را در این زمینه آغاز نمایید. البته به دلیل داشتن تجربیات زیاد سیتی نت در این زمینه میتوانیم مشاوره و کمک شایانی را به شما مشتری گرامی بدهیم.برای مشاهده نمونه سایت های گردشگری می توانید به سایت سیتی نت مراجعه نمایید.