تم تولد کودکان – تجربه ی یک شب به یاد ماندنی
برای اینکه بخواهیم یک جشن تولد جذاب داشته باشیم شاید مهمتر از هر چیز این است که بدانیم قرار است چگونه میهمانی ای داشته باشیم؟ چیزی که این روزها به اسم تم مهمانی از آن نام برده می شود، در واقع دانستن تمامی جزئیاتی است که به ما کمک می کند، علاوه بر اینکه همه چیز طبق برنامه و منظم و البته در زمان دقیقش اجرا شود؛ یک هماهنگی زیبا و دوست داشتنی هم در مورد تمامی ارکان میهمانیمان داشته باشیم. تم تولد به ما کمک می کند، بدانیم دقیقا باید کیک تولد به چه شکل باشد، تزئین جشن  تولد به چه صورتی اجرا شود و حتی ظروف و چیدمان میز بار چگونه باشد.
اما به نظر من بیشترین نوع تولدی که انتخاب تم مناسب برای آن اهمیت بسیاری دارد، تولد کودکان است. شاید انتخاب یک تم تولد بزرگسالان که به درستی انتخاب و اجرا شده باشد مورد تحسین قرار بگیرد؛ اما احساس یک کودک ذوق زده در میان جشن تولدش هنگامی که همه چیز شبیه کاراکترهای کارتون مورد علاقه اش هستند، چیز دیگری است. یک لحظه تصور کنید کودک شما که عاشق کارتون اسپایدرمن است، ناگهان خود را در میان بادکنکهای فویلی اسپایدرمن یا تاج اسپایدرمن و حتی قاشق و چنگال هایی به شکل اسپایدرمن ببیند. فکر نمی کنم هیچ چیز برای یک کودک لذت بخش تر از این تجربه باشد. تازه فرض کنید در کنار بادکنک آرائی و دیزاین در تم تولد اسپایدرمن ؛ کودک شما بر روی میز خوراکی های تولد و بر روی دستمال کاغذی ها هم عکس کاراکتر مورد علاقه اش را ببیند.
 
می توانیم برای کودکانمان لحظاتی شگفت انگیز خلق کنیم، تنها کافی است کمی خلاقیت در برگزاری مراسم تولد آنها داشته باشیم.
 
دو ایده ی ساده و بامزه
در اینجا می خواهیم به شما دو ایده ی جالب در رابطه با برگزاری جشن تولد کودکتان بگوییم. البته اگر تم تولد کودک مناسبی انتخاب کرده باشید می توانید لحظات شیرین تری برای کودکتان با این ایده ها ایجاد کنید.

  1. شما می توانید یک ویدئوی خانوادگی با ماسک ها یا المان های مرتبط با تم جشن تولد کودکتان ضبط کنید و برای یادگاری در ابتدای سایر فیلم هایی که حتی با یک موبایل دستی ضبط کرده اید آن را قرار دهید. کودکتان با دیدن شما در لباس ها یا ماسک کاراکتر و تم تولد مورد علاقه اش بسیار ذوق زده خواهد شد.
  2. شما می توانید به سادگی با چند تماس، میهمانان خود را هم در جریان تم تولد کودک بگذارید. آنها می توانند به سادگی با خریدن یک ماسک یا یک بادکنک و یا انتخاب یک کاغذ کادوی هماهنگ، به شادی کودک شما اضافه کنند.
یکی دیگر از مطالب سایت :
منبع مقاله درموردساختار شهر، منابع قدرت، اقشار کم درآمد

چند تم تولد کودک محبوب سال
تم تولد کودک باب اسفنجی : در تم تولد باب اسفنجی بادکنک ها و تزئین جشن با استفاده از کاراکترهای با نمک این کارتون خواهد بود. تازه فرض کنید باب اسفنجی و پاتریک در کنار دیس فینگرفود جشن تولد کودک شما هستند.
تم تولد کودک اسپایدرمن : همین طور که در متن اشاره کردیم در تم تولد اسپایدرمن هم همه چیز در تولد رنگ و بوی این کارتون دوست داشتنی و جذاب را دارد. تم تولد اسپایدرمن یکی از محبوب ترین تم ها در میان همه است. من که فکر می کنم بزرگسالان هم حتی این تم را دوست داشته باشند!
تم تولد کودک کیتی : فکر نمی کنم این روزها بتوان دختر بچه ای را پیدا کرد که عاشق کیتی نباشد و یا در اتاقش حداقل در چند جا اثری از این گربه ی دوست داشتنی وجود نداشته باشد. در تم تولد کیتی هم تمام خانه، کیک تولد کودک، بادکنک تولد کودک و خلاصه همه جا اثری از این گربه ی خوش روی شیرین هست.
 
 
تم تولد کودک مک کوئین
تم تولد کودک باربی
تم تولد کودک راپانزل
 
و در نهایت اینکه اگر تا به حال تجربه ی برگزاری یک جشن تولد با تم تولد کودک را نداشته اید می توانید برای انتخاب این اقلام و یا اجرای میهمانی و تزئین جشن تولد از مشاورین و یا موسسات معتبر در این زمینه کمک بگیرید. اگر این مقاله را دوست داشتید برای آنکه اطلاعات جالبی در رابطه با برگزاری انواع جشن ها داشته باشید، می توانید سایر مقالات ما را هم مطالعه کنید.
امیدواریم این مقاله سهمی هر چند کوتاه در شاد کردن کودکانتان داشته باشد.