• نام دوره : دی وی دی فیلم مفهومی زیست دهم
    • مخاطب : دانش آموزان سال دهم (نظام جدید)
    • مدرس : روح اله ابوالحسنی
    • حجم فایل :
    • فرمت فایل : MP4 در قالب DVD
    • مدت زمان :12.5 ساعت

    دی وی دی فیلم مفهومی زیست دهم

    38 امتیاز 5 ستاره (92.11%)

    دی وی دی فیلم مفهومی زیست دهم

    سرفصل‌های DVD مفهومی زیست دهم:

    1. فیلم مفهومی زیست دهمفصل اول زیست دهم : زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا: 30 دقیقه
    2. فصل دوم زیست دهم: گوارش و جذب مواد: 170 دقیقه
    3. فصل سوم زیست دهم: تبادلات گازی: 120 دقیقه
    4. فصل چهارم زیست دهم: گردش مواد در بدن: 188 دقیقه
    5. فصل پنجم زیست دهم: تنظیم اسمزی و دفع مواد زاید: 74 دقیقه
    6. فصل ششم زیست دهم: از یاخته تا گیاه: 80 دقیقه
    7. فصل هفتم زیست دهم: جذب و انتقال مواد در گیاهان: 90 دقیقه

     
    من هم مثل شما دوران سخت کنکور را سپری کردم و از ضعف آموزش ضربه های زیادی خوردم و زمان زیادی از من تلف شد، ولی سعی کردم در این فیلم ها، تجربیات و دانشم را منتقل کنم و بدون حاشیه پردازی به بیان نکات و مفاهیم مهم بپردازم.
    قبول دارم که سبک ضبط فیلم های من مثل صداوسیما نیست ولی مطمئنم از محتوای آن راضی خواهید بود و شما را در درس مهم زیست بسیار یاری خواهد کرد.
    تلاش من برای تهیه فیلم مفهومی زیست دهم به خاطر این بود که یادگیری مفاهیم زیست، اولین و مهم ترین گام در این درس است. برای رسیدن به پله آخر همیشه باید پله های اول را درست و اصولی طی کرد و این مجموعه فیلم شما را در این امر یاری خوهد کرد. در این مجموعه سعی کردم مفاهیم زیست را با تصویرسازی، کدگذاری و … به صورت یک داستان در ذهن شما قرار بدهم.
    برای یادگیری مفاهیم زیست راه­های زیادی وجود دارد:

    • شرکت در کلاس­های حضوری که اگر مدرس شما تراز اول باشد گرانترین روش است. اگر در شهرهای کوچک زندگی می­کنید ممکن است به دبیران درجه یک دسترسی نداشته باشید و اگر در شهرهای بزرگی مثل تهران زندگی می­کنید، وقت و انرژی زیادی از شما در رفت و آمد تلف خواهد شد.
    • با تلاش خودتان در خانه می­توانید این درس را بخوانید ولی وقت بسیار زیادی از شما تلف خواهد شد و خیلی از مواقع به درک اشتباهی از مطالب می­رسید مخصوصا کسانی که فارغ­ التحصیل رشته­ های غیرتجربی هستند و پس زمینه­ای از درس زیست شناسی ندارند. بارها این موضوع را تجربه کرده­اید که بعد از تدریس یک درس توسط استاد، یادگیری آن در خانه چقدر ساده­ تر و سریع­تر خواهد شد.

    راه حلی که من به شما پیشنهاد می کنم استفاده از فیلم­های مفهومی “نکته زیست” است، زیرا مفاهیم زیست را به درستی، با هزینه پایین، به شرط تضمین رضایت شما، بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن فرا خواهید گرفت.
    اگر در محیطی تحصیل می­کنید که از آموزش حضوری باکیفیت بهره­‌مند نیستید یا تقبل هزینه­‌های آن برایتان دشوار است خرید این محصول گزینه­‌ی مناسبی است. هم چنین هر فصل را به کلیپ­های کوتاه 8 الی 15 دقیقه­ای تقسیم کردم و افرادی که در طی روز وقت زیادی را در مکان­هایی مانند وسایل نقلیه و … می­گذارنند، تماشای فیلم آموزشی در گوشی موبایل، راهکار مناسبی برای صرفه­‌جویی در وقتشان است.

    ورود به سایت و کسب اطلاعات بیشتر :

    دی وی دی زیست دهم

یکی دیگر از مطالب سایت :
تعهد سازمانی، ابعاد تعهد سازمانی