عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تأثیر متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان93
تکه ای از متن پایان نامه :
آیارابطهای بیندویاچندمتغیرکمی(قابلسنجش)وجودداردواگراینرابطهوجوددارداندازهوحدآنچقدراست. (خاکی،1388)
3-3 جمع آماوری دادهها
الف)روشجمعآوری دادهها
1ـ مطالعهکتابخانهای: دراینروشمحققاطلاعاتموردنیازومرتبطباموضوعتحقیقخودراازکتابها وسایرمنابعموجوددرکتابخانهها بدست میآورد.
2ـ روشمیدانی: دراینروشپژوهشگربهمنظورکسباطلاعاتازافکارعمومی،عقایدودیدگاههایجامعهآماری(دراینجاجامعهآماریدستاندرکارانصنعتخودرو(ایرانخودرو)دراستانتهران میباشند)نسبتبهیکموضوعخاصوازطریقنظرسنجیبررسیخودرابااستفادهازپرسشنامهیامصاحبهبررویعدهقابلتوجهیازاعضایجامعهآماریانجام میدهد. (سادئی،1385)
ب)ابزارجمعآوری دادهها
دراینتحقیقازپرسشنامهجهتجمعآوری دادهها استفادهشد
نحوهتنظیمپرسشنامه
برایکسبنظراتکارمندانشرکتایرانخودروکهکانوناطلاعاتتحقیقبهحساب میآیندازپرسشنامهاستفادهشدتاازهرگونهدخلوتصرفدراطلاعاتجلوگیریبهعملآید. پرسشنامهتنظیمی،حضوریبهکارمندانارائهشدوتوضیحاتلازمدربارهآنانبهپاسخدهندگاندادهشدتابهسوالات
مطرحشدهپاسخبگویند؛اینکاربیشاز26روزادامهداشت. مأنوسبودنکارمندانباسؤالاتپرسشنامهودرکصحیحیکهدررویاروییباآنهامشاهدهگردید،رواییسؤالاتفوقراتأیید مینماید. باوجوداینکهپرسشنامهتنظیمشدهبرایگروههایمختلفکارمنداناستفادهگردیدهاستسعیشدهتادراینطراحیسوالاتوبیانمفاهیمآنچنانعملشودکهمشکلیخاصپیشنیایدودرنزدکاربرانمختلفقابلاستفادهباشددراینبینبرایسنجشرواییپرسشنامه،ازنظراتاساتیدوخبرگاننیزاستفادهشدهاست.
پرسشنامهاستفادهشدهدراینپروژهشامل 2 بخش کلی میباشدکهبخشاولشاملاطلاعاتمشتریجهتآمارتوصیفیمیباشدوقسمتدومشاملسؤالاتمربوطبهفرضیهها میباشد.