امروزه به دلیل حضور بی سابقه کسب و کارها در دنیای آنلاین ، عرصه رقابت برای بسیاری از کسب و کارها و برندهای نوپا بسیار سخت تر از گذشته شده است. تبلیغات ، در دنیای آنلاین یک عضو جداناپذیر محسوب می شود که بدون آن ادامه فعالیت تقریبا غیرممکن به نظر می رسد ! اگر به دنبال رشد کسب و کار و برند خود هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تبلیغات اینترنتی چه نوع تبلیغاتی هستند ؟

Cyberg :

در واقع به هر نوع تبلیغی که در دنیای آنلاین به کاربران ارائه و نمایش داده شود ، تبلیغ اینترنتی گفته می شود. تبلیغات اینترنتی می توانند نقش کلیدی در موفقیت و یا شکست یک کسب و کار و یا برند داشته باشند. تبلیغات اینترنتی می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد. برای مثال می توان در وب سایت های پر بازدید ، تبلیغات خود را قرار داد و یا از روش های استراتژیک تر مانند تبلیغات گوگل استفاده کرد. استفاده از هر کدام از روش ها می تواند مزایا و البته معایب خود را داشته باشد که در انواع تبلیغات این نسبت ها می توانند متفاوت باشند.

تبلیغات نوین با تبلیغات گوگل !

شرکت گوگل در سال های اخیر موفقیت های مختلفی بدست آورده است و موتور جست و جوی گوگل هم که در حال حاضر به عنوان بهترین موتور جست و جو در جهان شناخته می شود. امروزه کاربران بسیاری با استفاده موتور جست و جوی گوگل به جواب پاسخ های خود می رسند ، بنابراین مشاغل و کسب و کارها هم می توانند از این فرصت بسیار مناسب و عالی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنند. یکی از اصل های بازاریابی دیجیتالی هم استفاده از موقعیت هایی نظیر بازاریابی می باشد که شرکت گوگل این فرصت را برای صاحبان کسب و کارها فراهم کرده است.

ریپورتاژ آگهی: تبلیغات گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از مهمترین و البته پر استفاده ترین انوع تبلیغات گوگل محسوب می شود. تبلیغات کلیکی می تواند مزیت های مختلفی برای کسب و کارها داشته باشد. یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات گوگل در واقع موضوع پرداخت به ازای هر کلیک کاربران می باشد. تبلیغات به ازای هر کلیک به صاحبان کسب و کارها کمک می کند که بتوانند در بودجه های بازاریابی خود صرفه جویی های بسیاری داشته باشند. در واقع تبلیغات کلیکی گوگل تنها به ازای هر کلیک کاربران هزینه ایی را از شما دریافت می کنند که این موضوع می تواند یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات کلیکی گوگل محسوب شود.

این مطلب را هم بخوانید

ریپورتاژ آگهی : گیفت کارت استور مرجع خرید گیفت کارت ارزان بازی

ابزارهای آماری دقیق و قابل اعتماد گوگل

علاوه بر اینکه تبلیغات گوگل بر اساس پرداخت به ازای هر کلیک هستند ، گوگل ابزارهای بسیار کارآمدی برای آنالیز و تحلیل داده های تبلیغات هم در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می دهد ، بنابراین وب مسترها می توانند با تحلیل این اطلاعات ، استراتژی های تبلیغاتی خود را اصلاح کنند و یا به فکر استفاده از سایر روش های بازاریابی باشند. برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند و رسیدن به موفقیت در ارائه تبلیغات با متخصصان دیجیتال مارکتینگ سپنته در تماس باشید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
شرکت ستاره میزبان پارسیان : مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای کاربردی گوگل می باشد که برای بازاریاب ها و صاحبان کسب و کارها طراحی شده است. در واقع با استفاده از این ابزار می توان اطلاعات کاملی در مورد ترافیک های ورودی به وب سایت بدست آورد. گوگل آنالیتیکس می تواند برای بازاریاب ها یکی از ابزارهای اساسی و کاربردی محسوب شود چرا که می توانند با استفاده از آن تحلیل ها ، تصمیمات مهمی بگیرند در واقع این ابزار به صاحبان وب سایت ها کمک می کند که بتوانند میزان بازدهی تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی خود را مورد ارزیابی قرار دهند و در ادامه آن در مورد استراتژی های مختلفی که دنبال می کنند ، تجدید نظر و یا آن ها را قوی تر ادامه دهند.

ریپورتاژ آگهی: تبلیغات گوگل

کاهش رتبه الکسا

الکسا یکی از معتبرترین وب سایت های ارزیابی میزان محبوبیت وب سایت های مختلف در سطح اینترنت می باشد. در واقع تعداد زیادی از بازاریاب ها از الکسا به عنوان ابزار اصلی خود استفاده می کنند و با استفاده از داده ها و اطلاعات الکسا در مورد انتخاب وب سایت مورد نظر خود برای تبلیغات تصمیمات لازم را اتخاذ می کنند.

طبق وبسایت cyberg الکسا در مدت سه ماهه اطلاعات لازم را از کاربران خود جمع اوری می کند و با استفاده از الگوریتم های مختلف وب سایت های مورد نظر را رتبه بندی می کند. به طور معمول دو مورد می تواند در کاهش رتبه الکسا تاثیر گذار باشد ، اولین مورد تعداد بازدید های یک وب سایت و دومین مورد هم تعداد بازدید کنندگان می باشد. بنابراین وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاینی که به دنبال بهبود رتبه الکسای خود هستند ، می توانند با افزایش ورودی به وب سایت خود ، شاهد کاهش رتبه الکسای وب سایت خود باشند.

معمولا قرار گرفتن در برترین های الکسا می تواند کار سخت تری نسبت به رتبه های بالاتر باشد ، به عبارتی دیگر وب سایت هایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند می توانند با پیشرفت های نسبتا کمی به رتبه های بندی از الکسا دست یابند اما کاهش رتبه در ادامه کار می تواند سخت تر باشد. وب سایت هایی که در لیست برترین های الکسا برای هر منطقه و در واقع کشور قرار می گیرند ، شانس بیشتری برای جذب نظر بازاریاب ها دارند و می توانند به راحتی اسپانسرهای جدیدی داشته باشند.

این مطلب را هم بخوانید

معرفی ۴ بازی موبایلی که باید بشناسید و تجربه کنید

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های جذب مخاطب و البته مشتری دائمی می باشد. امروزه روش ایمیل مارکتینگ از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد چرا که تقریبا همه کاربرانی که در اینترنت و فضای مجازی فعالیت می کنند ، ایمیل اختصاصی و یا ایمیل های اختصاصی خود را دارند ، بنابراین می توان با استفاده از روش های مختلف ایمیل مارکتینگ ترافیک های ورودی بیشتری به وب سایت ها هدایت کرد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
تجارب برتر اردویی | ❶ دانلود نمونه تجربیات برتر اردویی و اردوگاهی 401-1400

اولین اقدام که می توان برای ایمیل مارکتینگ انجام داد ، معمولا جذب و در واقع تهیه تعداد مناسبی از کاربران برای مارکتینگ ایمیل می باشد. هر چقدر که تعداد اعضای لیست های ایمیل مارکتینگ بیشتر باشد ، می توان انتظار بیشتری برای افزایش ترافیک ورودی به وب سایت داشت. علاوه بر این ها در ایمیل مارکتینگ باید از ارسال بیش از حد ایمیل به کاربران هم جلوگیری کرد چرا که می تواند در ادامه باعث مسدود کردن ایمیل های ارسالی شما توسط کاربران شود.

آژانس تبلیغاتی

آژانس های تبلیغاتی مختلفی برای ارائه انواع خدمات آنلاین وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان یک سکوی پرتاپ استفاده کرد.آژانس های تبلیغاتی با ارائه مکانیزم ها و استراتژی های مختلف و کاربردی به کسب و کارهای مختلف کمک های بسیاری می کنند. ایجاد کمپین های تبلیغاتی و همچنین راه اندازی تبلیغات مختلف نیازمند استراتژی های مختلفی می باشد و معمولا برای رسیدن به موفقیت باید از چندین روش تبلیغاتی برای کسب و کار خود بهره مند شد تا بهترین نتیجه از کمپین های تبلیغاتی حاصل شود. آژانس های تبلیغاتی می توانند در کمترین زمان ممکن کسب و کار شما را به کاربران بیشتر و همچنین موفقیت مستمر برسانند ، بنابراین اگر در استراتژی های تبلیغاتی خود با شکست روبرو شده اید و یا به دنبال داشتن استراتژی های کاربردی هستید ، آژانس های تبلیغاتی می توانند گزینه اصلی شما باشند.

سپنته