هر کسب و کار برای موفقیت به مشتریان جدید و وفادار نیاز دارد – و همینطور که مشتری نیاز به تغییر دارد ، ابزار و راه های جذب و حفظ آنها را نیز انجام دهید. با وجود فن آوری های دیجیتالی که بر همه جنبه های زندگی ما حاکم است و در واقع جامعه ما ، مشاغل باید استراتژی محکمی را در دست داشته باشند تا بتوانند پایگاه مشتری را بدست آورند.

دیجیتال

شیوع و محبوبیت فن آوری های مختل کننده و دستگاه های تلفن همراه ، ارتباط مشتریان و برندها با یکدیگر را تغییر داده است. در حقیقت ، به طور متوسط ​​۱۲ تجربه مشتری مثبت طول می کشد تا یک منفی را جبران کند ، یعنی برای بازیابی از احساس بد مشتری تقریباً ۲ سال طول می کشد. خبر خوبی برای یک شرکت با بررسی بد در تلاش برای جذب مشتریان جدید نیست.

وقتی صحبت از دیجیتال می شود ، دستیابی به مشتریان جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد. با وجود بیش از ۱۲۰ کانال تحویل محتوا و بازاریابی کانال ، یک نیاز واقعی برای اولویت بندی سرمایه گذاری و منابع برای اطمینان از اینکه سازمان شما بهترین ROI را کسب می کند وجود دارد.
سرمایه گذاری

در زیر ، تاکتیکها و بهترین شیوه های مورد نیاز برای به دست آوردن مشتری را در کنار بازجویی از داستانهای موفقیت کسب شده که به هنر تسلط یافته اند و در نتیجه رونق می گیریم ، بررسی می کنیم.

تاکتیکهای کلیدی یک طرح خرید مشتری

با برخورداری از کانال های بازاریابی که به نگهداری روزانه نیاز دارند ، می توان دانست که از کجا شروع کنیم دشوار است. در نتیجه ، برنامه ریزی آن بسیار مهم است. راه حل اولویت بندی عناصر اصلی و جنبه های تاکتیکی اصلی یک برنامه دستیابی مشتری موفق برای افزایش دسترسی است که شامل موارد زیر است:

برنامه ریزی

٫ جستجوی بازاریابی : جستجوگرها ، کمپین های جستجوی پرداخت شده و PPC

۲ ٫ روابط عمومی آنلاین : دسترسی به ناشر ، مشارکت جامعه ، هشدار رسانه ای و محافظت از نام تجاری

۳ ٫ مشارکت آنلاین : بازاریابی وابسته ، حمایت مالی ، همکاری تجاری و ایجاد لینک

۴ ٫ تبلیغات تعاملی : هدفگذاری رفتاری ، رسانه های خاص سایت و شبکه های تبلیغاتی را خریداری می کنند

۵ ٫ انتخاب ایمیل : ایمیل های لیست خانه ، نام تجاری و تبلیغات در خبرنامه های شخص ثالث

۶ ٫ بازاریابی رسانه های اجتماعی : مشارکت مخاطبان ، کمپین های ویروسی ، مدیریت حضور اجتماعی و بازخورد مشتری

با استفاده از این ترکیب ، این استراتژی ها می توانند یک مشت قدرتمند را به خود اختصاص دهند. به عنوان مثال ، با استفاده از روشهای SEO ارگانیک و یک کارزار PPC در کنار هم ، شرکت شما می تواند انتظار داشته باشد ۲۵٪ بیشتر کلیک و ۲۷٪ افزایش در مقایسه با استفاده از فقط یک یا دیگری داشته باشد. این تاکتیک گرده افشانی متقابل نه تنها افراد را به مکانهایی که شما می خواهید از طریق اینترنت بروید ، می انجامد بلکه می تواند منجر به افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ تبدیل شود.

این سطح از رشد صحبت می کند در مورد چگونگی قدرتمند بازاریابی دیجیتال در هنگام استفاده از چندین کانال برای دستیابی به یک هدف متمرکز. با افزایش ۱۰ درصدی کاربران رسانه های اجتماعی جهانی در مقایسه با سال گذشته و افزایش ۱۷ درصدی کاربران موبایل ، فضای دیجیتال زمین بازی برای بازاریابان با دانش و تاکتیک های مناسب است.

موبایل

بهترین شیوه های خرید مشتری

در نبرد مداوم برای به دست آوردن (و حفظ) مشتریان ، یک رویکرد چند کانال ضروری است. هنگام برنامه ریزی این نوع استراتژی ، اطمینان حاصل کنید که سازمان شما سه عنصر اساسی را در ذهن داشته باشد:

۱ ۱ مشتری خود را بشناسید – برای شناختن مشتری خود ابتدا باید شغل خود را بشناسید. مثلا:

     

  • USP های کلیدی شما چیست؟
  •  

  • مخاطب هدف شما کیست و مشخصات آنها (علایق ، رفتار و غیره) را می شناسید؟
  •  

  • آیا برای سنجش مکانی که سازمان شما در بازار است ، تجزیه و تحلیل رقابتی انجام داده اید و می توانید با چه ارزش تجاری خود به مشتری اضافه کنید؟

۲ دائماً آزمایش کنید – براساس مشخصات مشتری شما ، کانال های کسب می توانند انتخاب شوند که مطابق با خواسته ها و خواسته های آنها باشد. اگر پایگاه مشتری شما در توییتر در فیس بوک فعال باشد ، رسانه های اجتماعی یک مسیر است. اگر مخاطبان هدف شما جستجوگرهای فعال باشند موتورهای جستجو خیابان دیگری را ارائه می دهند.

۳ استفاده از چندین استراتژی – تلفیق تاکتیکها با KPI های پیوست شده و روش های اندازه گیری در سازمان باید سازمان شما را قادر به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود و تمرکز استراتژی خرید خود کند.

آزمایش و اندازه گیری با گذشت زمان ، یعنی آمار جمعیتی ، رفتار و میانگین عمر آن بیشتر در مورد مشتری شما فاش می شود. با استفاده از این داده ها ، تکنیک های کسب احتمالاً منجر به موفقیت کسب و کار خواهد شد.

بر اساس جنبه های تاکتیکی و عناصر ذکر شده در بالا ، در اینجا مجموعه ای از محبوب ترین و مؤثرترین کانالهای کسب کسب شده است:

     

  • محاکمات رایگان (فریمیوم) : با Dropbox ، Salesforce و آمازون که همه آزمایشات ۱۴ یا ۳۰ روزه را به مشتریان ارائه می دهند ، در نظر گرفتن این تاکتیک فواید آشکار دارد.
  •  

  • شبکه های وابسته : بازاریابی وابسته به انگلستان حدود ۱٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را (بیش از صنعت کشاورزی)
  • کشاورزی

     

  • بازاریابی نامه الکترونیکی : شما ۶ برابر بیشتر از یک ایمیل توییتر از طریق ایمیل پیگیری می کنید
  •  

  • جستجوی تبلیغات : سه نقطه تبلیغی پرداخت شده در موتورهای جستجو ۴۱٪ از کلیک روی صفحه را کسب می کنند
  •  

  • رسانه های اجتماعی : با ۲ ٫ ۳ میلیارد نفر از کاربران فعال رسانه های اجتماعی در کره زمین ، ماهی زیادی برای چرخاندن در این سیاره وجود دارد
  •  

  • نمایش تبلیغات : تبلیغات بومی یا محلی ۵۳٪ بیشتر از تبلیغات بنر مشاهده می شود
  •  

  • مراجعه به مشتری : مطابق روزنامه نیویورک تایمز ، ۶۵٪ از مشاغل جدید از طریق مراجعه به بازارها ناشی می شوند

موفقیت های کسب مشتری

در دنیای دیجیتالی سگ-خوردن سگ ، بسیاری از مشاغل شکست می خورند ، اما دیگران غالب هستند. یکی از این شرکت ها که با استراتژی بازاریابی جستجوی آنلاین (SEM) خود را بر مشتری های جدید بدست آورد ، خرده فروش لباس های ورزشی ماجراجویی ، Live Out There است.

Live Out آنجا تلاش های خود را بر روی کلمات کلیدی کاملاً مشخص و دم بلند متمرکز می کنند تا از انجام فعالیت هایشان مبهم نشوند. به عنوان مثال ، آنها به جای تبلیغات برای “ژاکت های زمستانی” ، آنها بر روی اصطلاحاتی مانند “کاپشن های زمستانی North Face” تمرکز می کنند و با تلاش برای تلاش بیشتر در مورد قیف خرید ، تکنیک های SEM شرکت تقریبا ۴ از ۱۰ سفارش را مطابق دیوید نگی تبدیل می کنند. ، معاون بازاریابی در شرکت.

<blockquote id = "" "" بازاریابی جستجو همیشه یک عامل اصلی دستیابی به ما بوده است. ما بزرگترین بازیکن بازار ما نیستیم ، اما ما تهاجمی ترین در جستجوی پرداخت شده هستیم. "

اکونومیست یک برند کاملاً مستقر بود که در استراتژی جذب مشتری خود مجدداً مورد توجه قرار گرفت. با استفاده از فلات اشتراک ، انتشارات یکپارچه می خواست خود را به عنوان یک خواننده مجدد برای همه اقشار جامعه ، بلکه فقط مخاطبان نخبه ای که از نظر هدف گرفته می شدند ، تغییر مکان دهد.

کمپین آنها “هیچ چیز تحریک آمیز تر از حقیقت” از میلیون ها چشم انداز جدید برخوردار نیست و از هدف خود با ۵۰۰٪ بیشتر برای ارائه ۳٫۶ میلیون چشم انداز جدید و ارزش ۱۲۲ £ ۷ میلیون پوندی از بودجه رسانه ای £ ۱ ٫ million 2 میلیون پیشی گرفته است. نه تنها مخاطبان رشد کردند ، بلکه نام تجاری آن نیز در بین مخاطبان اصلی قرار گرفت و مجله درک بیشتری از ترجیحات خوانندگان خود را بر اساس این تعامل های جدید بدست آورد.

این مثالها ارزش درک مخاطبان شما را نشان می دهد و تمایل به آزمایش با تاکتیک های جدید برای گسترش دسترسی و در نهایت افزایش سود دارد.

در حالی که هر مشاغل دارای یک درب چرخش از مشتریان است که می آیند و می روند ، مهم این است که اطمینان حاصل کنید که تجارت شما به اندازه کافی در حال پیشرفت است تا بتواند مشتریان جدید را جذب کند و نیازهای آنها را بر اساس مبنای مداوم تأمین کند. تنها راه برای انجام این کار ، درک مشتری مشتری با استفاده از فناوری ها و معیارهای موجود و اتخاذ استراتژی قابل انعطاف و واکنش پذیر است.

این یک میدان مین خارج از دنیای دیجیتال است ، اما با در نظر گرفتن وقت برای فهمیدن کجا باید تلاش های خود را متمرکز کنید و اقدامات صحیح را انجام دهید ، موفقیت مطمئناً دنبال خواهد شد.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral جمهوری آفریقایhadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMars سالن IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و توباگو جزیره تروملین تونسا ترکیه sUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnam Island IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWahara SahemenYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت
فوریه 2020
د س چ پ ج ش ی
« ژانویه    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829