مدیران تیم یکی از با سابقه ترین واردکنندگان لوازم یدکی ام وی ام و چری در بازار لوازم یدکی تهران است. مجموعه ما به صورت تخصصی اقدام به واردات قطعات و لوازم یدکی ام وی ام نموده و از این رو از کوچک ترین قطعه تا عمده ترین قطعات خودرو های ام وی ام و چری را موجود دارد.

لوازم یدکی ام وی ام 315 یکی از جمله سبد محصول های انبار مدیران تیم است. شما میتوانید از ریز ترین قطعات تا قطعات سنگین خودروی ام وی ام 315 را از فروشگاه مدیران تیم تهیه نمایید.

 

درباره ام وی ام 315

ام وی ام 315 یا همان (MVM 315) که با نام‌های چری A13 و چری فولوین ۲ نیز در بازارهای بین‌المللی شناخته می‌شود، نخستین مرتبه طی برگزاری نمایشگاه بین‌ المللی خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. نسخه فیس ‌لیفت آن نیز در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

MVM 315 توسط شرکت مدیران خودرو (نماینده رسمی محصولات چری در ایران) از سال ۹۱ روانه بازار کشورمان شد.

همچنین در سال ۱۳۹۴ نسخه فیس لیفت آن نیز به دست مشتریان داخلی رسید که با توجه به برخورداری از ظاهر شکیل ‌تر و طراحی داخلی جذاب‌ تر، با استقبال گسترده ‌تر خریداران ایرانی روبرو شد. همچنین شرکت مدیران خودرو برای مدتی نسخه سدان ام وی ام 315 را نیز در دسترس مشتریان قرارداد اما این مدل با استقبال چندانی مواجه نگردید و پس از مدتی از خط تولید کنار گذاشته شد.

 

نسخه فیس لیفت این خودرو که تحت عنوان 315 نیو شناخته می‌شود، ابتدا در دو تیپ ساده و اسپرت وارد بازار شد که اختلاف آنها تنها به تزئینات بدنه مدل اسپرت خلاصه می‌شد.

مدتی بعد نسخه جدید با نام اسپرت لاکچری به لیست تیپ‌های 315 H اضافه شد که دارای امکانات بیشتری نظیر: مانیتور لمسی، رهیاب، دوربین عقب، دکمه‌های کنترل روی فرمان، بلوتوث و روکش چرم صندلی‌ها بود.

 

از سال ۹۶ نیز نسخه اسپرت اکسلنت این خودرو در میدان حضور پیدا کرد که تفاوت آن با تیپ اسپرت لاکچری در سیستم پخش VIFA و وجود باربند سقفی محدود می‌شد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
هشتگ چیست و چگونه عمل می کند؟

در حال حاضر صرفا مدل اسپرت اکسلنت توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود

 

 

طراحی ظاهری ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت

طراحی ظاهری ام وی ام 315 در نوع خود گرچه چندان مهیج و مزین به خطوط سیال و مدرن جلوه نمی‌کند اما در مقایسه با پژو ۲۰۶، پژو پارس و بسیاری محصولات داخلی دیگر وجهه تقریبا مدرن‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد و همین امر سبب شده تا مالکان این خودرو احساس رضایت بیشتری در خصوص طراحی ظاهری آن داشته باشند. در نمای روبرو شاهد چراغ‌هایی با سایز متوسط هستیم که از طرح خوشایندی برخوردار بوده و حالتی مصمم در پس چهره آنها پدیدار شده است. یک جلوپنجره نسبتا کشیده و باریک فضای بین چراغ‌ها را به تسخیر خود درآورده که در جوار طراحی مناسب سپر جلو، به ویژه در بخش تحتانی و امتداد یکپارچه مجرای ورودی هوا با قاب‌های سیاه رنگ مه شکن، جلوه جالبی را برای چهره ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت رقم زده است.

برخورداری این مدل از فلاپ‌های مشکی کرومی رنگ در دور تا دور بدنه سبب شده تا جذابیت بصری آن در قیاس با تیپ ساده این خودرو افزایش یابد. استفاده از برخی خطوط حجمی در بخش جانبی خودرو هم نمای کناری ام وی ام 315 را تا حدودی از سادگی خارج کرده و جلوه عضلانی‌ تری از آن به نمایش گذاشته است. پس از مواجهه با ناحیه پشت خودرو متوجه می‌شود که جذابیت چندانی در این بخش قابل مشاهده نیست؛ به ویژه طرح ساده چراغ‌های یک تکه با نوار V شکل سفیدرنگ و همچنین سایز کوچک درب صندوق، جلوه نسبتا ناهماهنگی با سایر بخش‌های بدنه ایجاد کرده است. ارتفاع سپر عقب اندکی زیاد به نظر رسیده و طرح آن جذابیت چندانی ندارد؛ با این حال تزیینات مشکی کرومی بخش تحتانی از سادگی آن کاسته که موجب زیباتر جلوه کردن این نمای خودرو شده است.

یکی دیگر از مطالب سایت :
برای خرید شیشه آلات آزمایشگاهی مورد نیاز به چه نکاتی باید دقت کرد؟

به طور کل طراحی ظاهری MVM 315H اسپرت اکسلنت گرچه چندان مهیج و چشم‌ نواز به نظر نمی‌رسد اما به نوبه خود توانسته گوی سبقت را از بسیاری محصولات مشابه و هم‌ قیمت داخلی نظیر انواع مشتقات پژو و سمند برباید و مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند.

آپشن‌ها و امکانات ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت

ام وی ام 315H به عنوان یک خودرو اقتصادی وارد بازار کشور شده و امکانات رفاهی و ایمنی آن چندان دندان‌ گیر نیست. از جمله مهمترین تجهیزات ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: حسگر فاصله‌ سنج عقب، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، سیستم صوتی vifa با ۶ اسپیکر، درگاه USB، دو عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، تهویه دستی، صندلی‌های جلو با تنظیمات چهار حالته دستی، روکش صندلی چرمی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، چراغ خوش آمدگویی، دکمه‌های کنترل روی فرمان، هندزفری، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، روکش چرمی، باربند.

 

مزایا و معایب ام وی ام 315

ام وی ام 315 از مزایایی همچون بدنه تقویت شده با لوله‌های فولادی که منجر به دریافت ۴ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده، کابین جادارتر از پژو ۲۰۶، سواری نسبتا نرم، طراحی داخلی متقاعدکننده، مصرف سوخت مناسب، دید نسبتا وسیع آینه‌های جانبی و توانایی فنی معقول سود می ‌برد. با این وجود کیفیت ساخت این خودرو چندان سطح بالا نبوده و ضرایب دنده گیربکس آن تا حدی سبک در نظر گرفته شده است که موجب کاهش قدرت شتاب‌گیری خودرو شده است. همچنین ترمزهای عقب این خودرو از نوع کاسه‌ای بوده که کاهش قدرت ترمزگیری در مقایسه با انواع چهار چرخ دیسکی را در پی داشته است.