https://fileamadeh.com/wp-content/uploads/2019/01/14612-NPO8XU.png

کسب درآمد از اینترنت برای چه کسانی مناسب است؟

می‌خواهید درآمد اینترنتی داشته باشید؟ دوست دارید در خانه خودتان کسب درآمد کنید؟ به طور کلی کسب درآمد از اینترنت را به افراد زیر پیشنهاد می کنیم:

  • دانشجویان
  • خانه داران
  • دانش آموزان و نوجوانان
  • کارمندانی که به دنبال کار پاره وقت برای پوشش هزینه های زندگی هستند.
  • معلمان و مدرسان.
  • افراد جویای کار در منزل.
  • و خلاصه همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت

هر فایل  و تحقیق و پروژه ای که قابل دانلود باشد قابل فروش هم هست. با وب سایت فایل آماده درآمد شغلی خود را متحول کنید و با استفاده از  ساخت فروشگاه اختصاصی خود که امکان فروش فایل ها را دارا می باشد، محصولات دانلودی، تحقیقات و پروژه های دانشگاهی و دانش آموزی و صنعتی خود را راه اندازی کنید.
 
کسب درآمد اینترنتی با فایل آماده
افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند، تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات مشخص است؛ یا یک پخش کننده پیدا می کنند یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند تا به دست مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل تحقیق ، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد انجام بدهید، تکلیف چیست؟
http://fileamadeh.com/wp-content/uploads/2019/01/479921-PGQPM6-946.png
 
حالا وقتشه از خدمات و امکاناتی که وب سایت فایل آماده به آدرس www.Fileamadeh.com  تحت اختیارتون میزاره استفاده کنید. این سایت یک فضا و زیرساختی را برای خرید و فروش محصولات قابل دانلود از قبیل پروژه و تحقیق دانشگاهی از قبیل پایان نامه ، گزارش کارآموزی ، تحقیق درسی ، کتاب و جزوه در اختیاز شما قرار می دهد  که با ثبت نام در آن می توانید یک فروشگاه رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشید.
همچنین شما میتوانید علاوه بر فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود در سیستم را نیز به فروش رسانده و با استفاده از سیستم همکاری در فروش، کسب در آمد نمایید.
 
وب سایت فایل آماده به چه نحوی کار میکند؟
وب سایت فایل آماده پلتفرمی کارآمد و کاربر پسند را جهت خرید و فروش فایل قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما فراهم کرده است. وب سایت فایل آماده آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش خرید و فروش انواع فایل ها را در فضای مجازی برای شما فراهم نموده است.
 
چگونه با فایل آماده در اینترنت کسب درآمد کنیم؟
شما از دو طریق می توانید در اینترنت کسب درآمد داشته باشید که در زیر به هر دو روش کسب درآمد از وب سایت فایل آماده اشاره خواهیم نمود:
 
روش اول از کسب درآمد اینترنتی:
شما می توانید به راحتی نتایج تحقیقات و پروژه های خود را که چه در زمان دانشجویی و یا چه در هنگام کار خود آماده کرده اید و یا فایل تحقیق زمان دانشجویی خود را در وب سایت فایل آماده آپلود کنید:
فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی ، مقاله ، پایان نامه ، گزارش کارآموزی ، تحقیق دانشگاهی ، تحقیق دانش آموزی و … را در سیستم آپلود نمایید. شما می توانید هر فرمتی را تا حجم نا محدود به ازای هر فایل در سیستم بارگذاری کنید.
 
بعد از ثبت نام و آپلود فایل های خود شروع به فروش کنید:  با عضویت در وب سایت فایل آماده شما یک فروشگاه رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت. هر محصولی که آپلود کنید در فروشگاه شما و در فروشگاه اصلی فایل آماده جهت فروش به نمایش گذاشته می شود.
پس از هر بار فروش شما می توانید درخواست وجه خود را در پنل اختصاصی خود درج نمایید تا سهم فروش شما به حساب بانکی شما واریز گردد.
 
روش دوم از کسب درآمد اینترنتی:
اگر شما به هر دلیلی فایل قابل فروش نداشته باشید می توانید از امکاناتی که وب سایت فایل آماده در قالب سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ایجاد نموده است بهره مند شوید. فایل آماده یکی از بهترین و اصولی‌ترین سایت‌های همکاری در فروش است که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد کنید.
در صورتی که شما هیچ فایلی برای فروش ندارید پیشنهاد می شود در سامانه فروش محصولات دانلودی فایل آماده ثبت نام و نسبت به ایجاد یک فروشگاه رایگان اقدام نمایید تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش، از طریق فروش فایل های دیگر فروشگاه ها و سایر محصولات دانلودی موجود در سایت، کسب درآمد نمایید. همچنین در صورتی که دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید می توانید از طریق قرار دادن کدهای بازاریابی در وبلاگ یا وبسایت خود، بدون هیچگونه سرمایه گذاری، به درآمد بالایی برسید.
 
 
فروشگاه ساز رایگان و ایجاد فروشگاه رایگان فایل
در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، با استفاده از این روش میتوانید پس از ثبت نام، نسبت به قراردادن فایل در وب سایت فایل آماده اقدام نمایید. فایل شما ابتدا توسط تیم فنی و همکاران ما در وب سایت فایل آماده  بررسی شده و در صورت تأیید، در سایت قرار خواهد گرفت و شما به عنوان مالک، در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب سهم فروش خواهید شد.
 
 
طریقه کسب درآمد از فروش فایل
هر شخص، دانشجو یا متخصصی در طی دوران تحصیل و کار، حجم زیادی فایل آماده در اختیار دارد که در اکثر مواقع این فایل ها پس طی دوره ی مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالی که مورد نیاز دیگران هستند؛ اینها می تواند شامل پایان نامه ، گزارش کارآموزی ، تحقیق ، جزوات ، نمونه های اجرایی و ده‌ها نوع فایل قابل دانلود دیگر باشد، واگذاری و فروش این فایل‌ها به دیگران یک منبع درآمد اینترنتی پایدار و سالم است.
 
امکاناتی که وب سایت فایل آماده تحت اختیار فروشندگان قرار می دهد
۱. ارائه فروشگاه رایگان فروش فایل
۲. امکان اتصال به دامنه یا ساب دامنه شخصی
۳. پرداخت کارمزد فقط به ازای فروش
۴. سیستم بازاریابی و جذب همکار فروش
۵. امکان تخصیص کد تخفیف و مالیات
۶. کسب درآمد حتی بدون داشتن فایل
۷. رمزنگاری تمامی فایل های آپلود شده
۸. تخصیص درگاه پرداخت اینترنتی
۹. ارتباط مستقیم با تمامی مشتریان
۱۰. مجهز به سیستم اطلاع رسانی پیامکی
۱۱. طراحی واکنش گرا و Mobile Friendly
۱۲. مجهز به سیستم آنالیز حرفه ای فروش و مشتریان