اسرار ارزانترین پوشش سقف شیبدار فاش شد

 

سازه فضایی فضاسازه نقش جهان

مسئله مهمی که معمولا مورد توجه متخصصان ساخت سوله قرار می گیرد جمع آوری و هدایت آب های باران در سقف است. با توجه به نوع طراحی آن سوله و محاسباتی که برای ساخت این سوله در نظر گرفته است نوع اتصالات این سوله باید توسط افراد مجرب انجام گردد. به طور کلی تمام ساختمانهایی که با استفاده از روش سازههای فضاکار ساخته شدهاند، از دو نوع شبکه دو لایه یا سه لایه استفاده کردهاند. از شبکه های دولایه در امتداد عمودی نیز به عنوان بخشی از دیوار و با هر زاویه دلخواه دیگر استفاده می کنند.ارتفاع بین دو لایه برای فواصل بزرگ1/20تا 1/10 طول دهانه می باشد. تیرها در این نوع قاب سوله از یک جفت مقطع C.H.S قوس دار تشکیل می گردد. سفال یک متریال بسیار قدیمی و اعلا که حس نوستالژیکی را به مخاطب میدهد سفال طبرستان ترکیبی از مواد خاک، روی با قدمتی دیرینه است این نوع پوششها با دارا بودن امتیازاتی همچون عدم آسیب به محیط زیست، مقاومت و دوام بالا، مقاومت در برابر آتش سوزی و نور خورشید در بسیاری از بامهای مسکونی و غیر مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

نمونه سازه فضاکار

پوشش سقف upvc یکی از پر کاربرد ترین پوشش ها از بین انواع پوشش سقف می باشد که مزیت های بسیاری دارد، این پوشش از جنس پلی وینل کلرید غیر پلاستیکی است که اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم همان pvc است منتها از جنس غیر پلاستیکی. در این روش سرعت نصب بالا میرود در غیر این صورت جداگانه میتوان با یک جرثقیل تناژ پایین و یا طناب مناسب استراتها را جهت نصب به بالای سوله انتقال دهیم. سوله ها از ۴ جزء معماری مهم ساخته شده اند که در زیر هرکدام را نام برده و برای هر یک اطلاعات جامعی در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار می دهیم. تعیین محل احداث سوله سبب تعیین نوع ورق مورد نیاز و در نتیجه محاسبه قیمت آن میگردد. مراحل ساخت و ساز ساختمان این نوع از سوله ها برای گلخانه ها نیز کاربرد دارد، به همین دلیل در طراحی آنها باید توجه داشت که این سوله ها مقاومت بالایی نسبت رطوبت داشته باشند.

از سویی دیگر، مقاومت آن در برابر گرما نیز یک فاکتور دیگر به شمار می آید. حباب قرارگرفته روی این لامپ مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و میتوان آن را در مکانهایی که احتمال برخورد ضربه با لامپ وجود دارد، استفاده کرد. بااستفاده ازاین نوعسقف میتوان یک لایه پوششی بر روی سازه قبلی ایجاد کرد و بهنحوی تاسیسات و سیم کشیها راپوشاند. در ابتدا اویزها را مطمن شدیم که کامل است و هیچ مشکلی را ندارد و از سقف اصلی به تا به سقف ثانویه یا سقف کاذب دوم قرار میدهیم، روی همین دستکها شروع میکنیم سازه کشی کردن و انواع سازه سپری را قرار میدهیم تا همه کار به یک دست در بیاد و متر لیزری در این بخش بسیار کارساز خواهد بود. پیمانکاری سوله در زنجان | به سازه های فلزی با سقف شیبدار که برحسب محاسبات فنی خاص به اشکال مختلف تولید می شود، سوله گویند. آبروها دارای اشکال متفاوتی هستند.

 

یکی دیگر از مطالب سایت :
اصلاح طرح لبخند شما : کلینیک دندانپزشکی دریا

پوشش سقف شیبدار لوگو

کاربرد دارد و براساس ابعاد دهانه، ارتفاع، طول و میزان تحمل بار برف و باد منطقه در زمان طراحی به اشکال گوناگونی تغییر می یابد. در ساخت سقف شیروانی از مصالح گوناگونی استفاده می شود که در ادامه این مطلب به معرفی آن ها و سایر جزئیات در مورد انواع مختلف آن می پردازیم پوشش سقف شیبدار فلزی . اما در بعضی موارد امکان طراحی و ساخت سوله دو طبقه یا حتی سه طبقه نیز وجود دارد. طبقه بندی سقف های شیب دار به روش های مختلف امکان پذیر است برای مثال از لحاظ شیب به ۲ دسته ساده و طرح دار تقسیم بندی میشود که طرح ساده دارای یک الی دو شیب بوده و سقف شیبدار طرح دار بیش از ۲ شیب دارد و در طرح های ۴ ضلعی و ۶ ضلعی و حتی نیم دایره قابل اجرا میباشد. آخرین دسته به خرپاهای مرکب مربوط میشود. سیستم سقف نشان داده شده در شکل سمت راست ، یک سقف پیچیده تشکیل شده از خرپاهای مسطح مشبک است. 1. زیبایی: طراحی اجرای سازهی به نحوی است که در تمامی پروژههای اجراشده سازه به همان شکل باقی میماند.

اسرار سازه فضایی

کلیه مراحل تولید تمامی سازه های فلزی مطابق با آئین نامه های معتبر بین المللی و مقررات ملی ساختمان به انجام می رساند. ظرفیت تولید در این کارخانه 15000 تن در سال می باشد که با کد مستقیم از فولاد مبارکه محصولات ورق خرید میشود. از نمونه های کاربرد سازه فضایی در ساخت سوله است. برای ساخت سوله ها مسائلی مثل طراحی دقیق، ساخت بر اساس نقشه ها، جوشکاری دقیق و بتن ریزی مناسب اهمیت دارد. از این سازه ها در پوشش دهانه های بزرگ و در ساختمان های صنعتی و کشاورزی مثل کارخانه ها، انبارها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، سالن های ورزشی، پارکینگ ها، مرغداری ها، دامداری ها، فروشگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود. در عملیات شاسی کشی فلزی، به نفوذی بودن و با نبودن عملیات جوش، توجه شود. دیوارهای خارجی با توجه به نوع کاربری سوله متفاوت اند و از اصلی ترین موارد این دیوارها می توان به ترکیب دیوارهای فوق، دیوارههای بتنی، دیوارهای ساندویچ پانل، دیوارههای ورقی موجدار، دیوارهای تری دی پانل، دیوارهای آجری سنگین اشاره نمود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
کدام علف زن بهتر است؟!

پیمانکاری سوله در زنجان | غالباً جهت ساخت سوله صنعتی و ساخت سالن های صنعتی از قطعاتی با ابعاد متغیر استفاده می شود که وزن و ابعاد این قطعات با توجه به نوع کاربری هر واحد صنعتی تغییر می یابد که مهمترین عوامل مؤثر در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از: موقعیت مکان مورد نظر جهت سوله سازی از نظر سرعت وزش باد و نیز بیشترین میزان بارش برف، ارتفاع ستونها، دهانه سالن و در صورت لزوم ساخت جرثقیل سقفی . پیمانکاری سوله در زنجان نکته ی مهم جهت مقرون به صرفه بودن و قیمت سوله در ساخت سوله این است که باید نسبت به نوع کاربرد و ابعاد بسیار دقت نمود. قطر میلگردهای عرضی این نوع خرپاها بین ۴ الی ۶ میلیمتر تغییر می کند. یکی از ویژگیها پوشش مناسب برای سولهها راحتی اجرا است، تا در آینده برای تغییر و یا گسترش بخشهای مختلف، مشکلی ایجاد نشود. همچنین برای جلوگیری از پدیده بلند شدگی، میزان عمق پیشروی پی ها در خوک افزایش می یابد. عواملی همچون محل ساخت، فاصله محل ساخت تا کارخانه ساخت سوله، نوع طراحی و متریال سوله و همچنین مساحت سوله. بنابراین، این ورقها نیز مانند ورقهای آزبست و سیمان موجدار ، دارای دو نوع همپوشانی هستند: همپوشانی در جهت موج و همپوشانی در جهت عمود بر موج.