ویژگی مهم کف های کاذب با روکش HPL چیست؟

سوال اینجاست که کف کاذب فولادی با روکش HPL چیست؟ روکش HPL برای کف کاذب فولادی خصوصیاتی به آن می بخشد که آن را به محصولی پرکاربرد تبدیل می کند. از جمله مهمترین این ویژگی ها می توان به عایق شدن رطوبتی کف کاذب و همچنین مقاومت دربرابر بخار بدون هیچ گونه تغییر حالت فیزیکی در آن هاست.
قدرت تحمل بالای حرارت و تغییرات زیاد دما تا بیش از ۱۸۰ درجه سانتیگراد بدون تغییر در ابعاد محصول، یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد این نوع از روکش هاست. بعلاوه بخاطر استفاده از رزین در تولید این نوع روکش، این محصول در برابر جریانات الکتریسیته و اسیدهای ضعیف مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.

روکش HPL برای استفاده در کف کاذب فولادی

کف کاذب فولادی محصولی ساخته شده با پایه های فولادی و تایل هایی مرکب از دولایه ی فولادی غیرهمشکل است. بین این دو لایه که یکی از آنها به جهت استحکام بیشتر فرم داده شده است گاهی با مواد کامپوزیت پر شده و در قبال وزن بیشتر، محصولی بادوام تر و با کیفیت تر را بوجود می آورد.

به دلیل قیمت مناسب، وزن سبک مدل کف کاذب فولادی توخالی، نصب و جابجایی آسان و در عین حال قدرت بسیار خوب یکی از محبوبترین کف های کاذب در بین انواع کف کاذب است. در ساختمان سازی و همینطور فضاهای صنعتی بخاطر ویژگی های کف کاذب مورد نیاز، کف کاذب فولادی با استفاده از روکش های HPL گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

موارد استفاده از کف کاذب فولادی با روکش HPL

براساس ویژگی هایی که درمورد کف کاذب فولادی و روکش HPL گفتیم میتوان تشخیص داد که این محصول مناسب استفاده در چه اماکنی است. بدلیل ویژگی تحمل بار بالا و حمل و نقل آسان می توان آن را در سالن های صنعتی، مراکز مخابراتی و اتاق های سرور به خوبی به کار گرفت. همچنین بدلیل مقاومت خوب در برابر رطوبت و حفظ ویژگی های فیزیکی در شرایط سخت، کف کاذب فولادی با روکش HPL  می تواند در آزمایشگاههای و صنایعی که در معرض مواد شیمیایی و رطوبت و فشار بالا هستند به خوبی استفاده شده و عملکرد مناسبی نیز داشته باشد.