سایت بلاک چین یکی از اولین سایت ها در ساخت کیف پول بوده است. کیف پول بلاک چین مزایا و معایبی دارد که دانستن آن ها به شما در انتخاب کیف پول مناسب کمک می کند.

کاربران ایرانی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال باید به این نکته توجه داشته باشند که برخی از کیف پول ها به حضور کاربران ایرانی حساس هستند و احتمال بلوکه و مسدود کردن دارایی های کاربران ایرانی در آن ها وجود دارد.

برای اینکه به این مشکل برخورد نکنید حتما قبل از انتخاب کیف پول دقت های لازم را انجام دهید.

ساخت اکانت بلاک چین جزئیاتی دارید که قبل از انتخاب این کیف پول ها حتما به ان دقت کنید.

نحوه ساخت اکانت بلاکچین

برای ساخت کیف پول بلاک چین دو راه دارد.

یک سایت بلاک چین دات کام

استفاده از اپلیکیشن بلاک چین

از هر روشی که استفاده کنید می‌توانید با هر دو دستگاه به آن متصل شوید.

برای اینکه کیف پول را بخواهید بسازید تنها کافی است تا گزینه Get a Free Wallet کلیک کنید. سپس روی بلاک چین ولت کلیک کنید.

سپس وارد صفحه ثبت مشخصات می‌شوید. در این بخش ایمیل معتبری از خودتان که به آن دسترسی دارید را ثبت کنید و سپس پسوردی با استفاده از عدد، حروف و کاراکتر استفاده کنید تا امنیت ولت بلاک چین شما بیشتر شود.

به همین راحتی کیف پول شما ساخته شد. اگر در اتصال مشکل داشتید از وی پی ان استفاده کنید. توجه داشته باشید که کاربران ایرانی تحریم هستند و تنها در صورت احراز هویت توانایی خرید و فروش برایشان فعال می شود.

ایمیلی از طرف سایت بلاک چین برای شما فرستاده شده که باید آن را تأیید کنید. در این ایمیل ولت آیدی بلاک چین شما موجود است که در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
فروشگاه باغ کالا

بعد از کلیک روی گزینه تأیید در سایت، آلارمی به نشانۀ تأیید در سایت به شما نمایش داده می شود.

توجه داشته باشید که این مقاله در سایت راهبران فردا صرفاً جهت آشنایی شما عزیزان با کیف پول بلاک چین دات کام بوده و هیچگونه مسئولیتی در صورت استفاده و یا عدم استفاده از این کیف پول برعهده راهبران فردا نیست.

مزایای کیف پول بلاک چین

مزایای کیف پول بلاک چین برای ایرانیان، زیاد نیست. اما برای کاربرانی که خارج از ایران هستند نقاط مثبتی دارد که عبارت اند از:

تا به امروز، طبق گفتۀ شرکت رسمی Blockchain.om بیش از 30 میلیون کیف پول درون این پلتفرم ایجاد شده که طبق ادعای شرکت سازنده، این پلتفرم، امن‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال دنیا است.

البته توجه داشته باشید که یکی از دلایل محبوبیت کیف پول بلاک چین، سابقۀ آن است. سایت blockchain.com و blockchaininfo، از سال 2011 در شهر لوکزامبورگ شروع به کار کردند.

در سال 2013 این سایت، پربازدیدترین سایت در زمینۀ بیت کوین و ارزهای دیجیتال در جهان شد.

شما پس از ایجاد اکانت در کیف پول بلاک چین، می‌توانید رمز دو مرحله‌ای را فعال کنید که امنیت کیف پول شما را ارتقاء می‌دهد. در این کیف پول می‌توانید رمز ارزهای مختلف را به هم تبدیل کنید. کیف پول بلاکچین، در 25 زبان دنیا قابل دسترسی است و از 22 ارز فیات پشتیبانی دارد.

معایب کیف پول بلاک چین دات کام

از معایب کیف پول بلاک چین می‌توان به امنیت آن اشاره کرد. درست است که این ولت کاربران زیادی تا به امروز داشته ولی چون کیف پولی متمرکز است، امنیت آن به تیم سازنده بلاک چین بستگی دارد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی

در برخی از کیف پول‌ها برای ثبت نام دیگر نیازی به ثبت ایمیل نیست ولی بلاک چین هنوز برای ورود کاربران جدید ایمیل را الزامی می‌داند.

کیف پول متمرکز، یعنی وجود شرکتی واسطه برای نگهداری دارایی دیجیتال کاربران. این امر باب میل بسیاری از کاربران نیست زیرا معتقدند که ارزهای دیجیتال باید تا حد امکان بی واسطه باشند.

در این کیف پول می‌شود آی دی و اطلاعات کاربران را شناسایی کرد.

این اپلیکشین در برخی مواقع برای کاربران ایرانی با مشکل بالا آمده است و مواردی گزارش شده است که دارایی دیجیتال کاربران ایران در این اپلیکشن مسدود شده است.

در صورت استفاده از این کیف پول حتماً از وی پی ان استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این کیف پول حتماً تحقیقات بیشتری انجام دهید و پس از اطمینان وارد شوید.

نتیجه گیری

کیف پول بلاک چین تنها از چهار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که این با وجود کیف پول‌های دیگر از محبوبیت بلاکچین دات کام کم می‌کند.

نسخۀ تحت وب این ولت، هر دقیقه در معرض هک شدن قرار دارد و احتمال برباد رفتن دارایی کاربران وجود دارد.

برای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال، گزینه ‌های مناسب بیشتری برای کاربران ایرانی وجود دارد. پس با تحقیقات کامل کیف پول خود را انتخاب کنید.