حداقل در ایالات متحده ، به نظر می رسد این سال سال ریاست جمهوری اینترنت باشد و این روند مرا به فکر فرو برد راه هایی که ممکن است از ویدیوهای اینترنتی برای بهبود جهان استفاده کنید.

  • ارسال رزومه ویدئویی – یک چیز قوی در تطبیق یک چهره با یک نام وجود دارد ، اما اگر بتوانید با دوربین خوب رفتار کنید ، حتی قوی تر است. دوربین فیلمبرداری یا دوربین دیجیتال خود را بیرون بیاورید ، محیط اطراف خود را در نظر بگیرید (در پس زمینه مهم است) و مطمئن شوید مردم می توانند شما را ببینند (نور مناسب) و بشنوند (یا دوربین به اندازه کافی نزدیک باشد که از میکروفون خارج از دوربین استفاده کند). همه کارهایی را که انجام داده اید به مردم نگویید. در عوض روی مهمترین چیزی تمرکز کنید که می خواهید مردم وقتی ویدیو را می بینند درباره شما فکر کنند.
  • ویدئوهای آموزشی خود را بسازید – آیا تیمی از افراد دارید که روی چیزی مشکل کار می کنند؟ آیا تصاویر متحرک به وضعیت کمک می کند؟ سعی کنید فیلمی بسازید که نتیجه مطلوب را نشان دهد. با آن خوش بگذرانید. اما به خاطر داشته باشید: اینترنت دارای حافظه طولانی است و جستجوی فیلم های آموزشی در یوتیوب معمولاً نتایج بسیار وحشتناکی (بخوانید: خنده دار) را به دنبال دارد. (به یاد داشته باشید که برخی از خدمات مانند Blip.TV به شما امکان می دهد ویدیوها را به عنوان خصوصی یا فقط برای دوستان علامت گذاری کنید.
  • ویدئوی خانوادگی را “کارت” کنید – نامه ها و کارت ها زیبا هستند ، اما شلیک چند دقیقه ای لبخند و موج و آرزوهای خوب با یک دوربین فیلمبرداری بسیار مفید است. تعطیلات یک علامت آسان برای این نوع ایده ها است ، اما می توانید این کار را برای تولدها یا لحظات تصادفی “به فکر شما” انجام دهید ، جایی که ملاقات امکان پذیر نیست. مطمئناً مادربزرگ نمی تواند نحوه تماشای تلویزیون اینترنتی را بشناسد (مگر اینکه میلی گارفیلد ) باشد ، اما معمولاً یکی از بستگان فوق العاده ای است که فیلم را به اشتراک می گذارد با او و در صورت راحت تر می توانید DVD ارسال کنید.
  • ارسال اخبار وبلاگ یا اخبار شرکت – اغلب در زندگی و تجارت اعلامیه هایی وجود دارد. چرا از ویدئو برای به یاد ماندنی تر شدن استفاده نکنید. گاهی اوقات ، این چیزهایی است که ما در پشت صحنه می بینیم و ما را برای یک شخص یا یک شرکت بیشتر از چهره عمومی همه دوست دارد. من فکر می کنم این ویدیو “رابطه” قوی تری ایجاد می کند ، اگر این نتیجه دلخواه باشد. افزودن چهره به سایتی که در غیر این صورت سنگین است ، به افراد امکان می دهد تا با توجه به اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می دهید ، جشن بگیرند. آیا مردم در آخر هفته افتتاحیه کتاب در مورد فروش کتابفروشی صحبت می کنند؟ نه. آنها در مورد فیلم صحبت می کنند. زیرا آنها بصری هستند و مردم مشتاق این مطالب هستند ، حتی وقتی کتاب را بیشتر از فیلم دوست دارند.
  • فروش آنلاین خود را بهبود دهید – از طریق eBay یا Craigslist چیزی بفروشید؟ به یک فیلم از محصول و همچنین عکس های فوری ضربه بزنید. گاهی اوقات ، دیدن یک ویدیو کلیپ از چیزی که می فروشید کمی جذاب تر است. حتی اگر دارای ارزش باشد ، ممکن است رابطه بیشتری بین شما و خریدار آینده ایجاد شود.
یکی دیگر از مطالب سایت :
بهترین مجموعه فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 381

استفاده از ویدئوهای اینترنتی برای همه چیز به اندازه استفاده از وبلاگ برای همه چیز احمقانه است و مطمئناً مواقعی وجود دارد که صدا از ویدیو بهتر است و زمان هایی که متن از هر دو بهتر است. من روزانه بیش از وبلاگ های ویدیویی یا تلویزیون اینترنتی TONS وبلاگ می خوانم و تماشای تلویزیون اینترنتی (حداقل بخشی از آن) وظیفه من است. بنابراین ، من نمی گویم که ویدیو همه چیز را برطرف می کند. اما اگر شما حتی به کاربردها و مفاهیم آن توجه نمی کنید ، چرا که نه؟ ایجاد و ارسال ویدیوها برای کسب و کار ، سازمان یا وضعیت شخصی شما چه کاری می تواند انجام دهد؟

– کریس بروگان توسعه دهنده انجمن برای ویدئو در اینترنت ، کنفرانسی در مورد تاثیر اینترنت پهن باند بر آینده تلویزیون ، فیلم ، و پخش. او یک وبلاگ در [chrisbrogan.com] نگه می دارد.