سازماندهی خانه می تواند وقتی دانه ها سرریز می شوند ، لباس ها پراکنده می شوند و دفتر از کاغذ غرق می شود ، یک کار دلهره آور باشد. خوشبختانه سیستم ها و ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای سازماندهی هر اتاق در خانه خود استفاده کنید. این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید.

همه چیز خانه دارد.

برای اینکه زندگی خود را منظم و سالم نگه دارید ، باید خانه ای برای همه اشیاء خانه خود تعیین کنید. برای کلیدها ، خودکارها ، مدادها ، کاغذهای ورودی و نامه خود محل خاصی داشته باشید.

شما می توانید این کار را با انواع ابزارهای نظم دهی ، از جمله کشو کش ، قفسه کفش ، قفسه مجله ، کابینت ، کشو و قفسه بندی انجام دهید.

هرگز نباید فقط وسایل را داخل کشو بیندازید. در عوض ، مطمئن شوید که همه چیز دارای یک نقطه نگهدارنده مناسب است. هر زمان که یک مورد از خانه تعیین شده خود حذف شد ، مطمئن شوید که بلافاصله به خانه های خود بازگردانده می شود وقتی دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

همه به سیستم بایگانی نیاز دارند.

کابینت بایگانی یکی از بهترین ابزارهای سازماندهی است. آنها به سازماندهی کلیه مدارک مهم شما کمک می کنند. تمام کتابچه های راهنمای خود ، اطلاعات مالیاتی ، اطلاعات مالی ، کارت گزارش مدرسه ، اسناد خانواده و غیره را ارسال کنید.

البته ، اگر می خواهید سیستم پرونده سازی شما مفید واقع شود ، باید همه پوشه های خود را بر اساس مواردی که در آنها وجود دارد برچسب گذاری کنید.

همانطور که می روید بردارید.

یکی از نکات کلیدی برای داشتن یک خانه سازماندهی شده این است که هنگام رفتن به خانه بروید. اجازه ندهید انبوه اسباب بازی ها ، ظروف و کاغذ دیواری بر شما تسلط پیدا کند. در عوض ، هرچه پیش می روید همه چیز را تمیز کنید.

دوش را هر روز سریع پاک کنید. هنگام قدم زدن در خانه چند مورد را بردارید. هر روز 15 دقیقه به سازماندهی دفتر خود اختصاص دهید. شگفت زده خواهید شد که این عادات روزانه چه تفاوت بزرگی می تواند ایجاد کند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
معلومات عن موقع أكو وب العربي

کشوهای خود را مرتب کنید.

کشوها می توانند به خانه ویرانی تبدیل شوند. اگرچه ممکن است همه چیز از بیرون زیبا و مرتب به نظر برسد ، اما یک نگاه پشت کمد یا داخل کشوها اغلب حقیقت را آشکار می کند.

خوشبختانه مراحل ساده ای برای سازماندهی کشوها وجود دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که همه چیز را از کشو خالی کنید. بهترین راه برای تمیز کردن چیزی این است که با یک تخته تمیز شروع کنید. در مرحله بعد ، همه زباله های غیر ضروری را از شمع برداشته و در سطل زباله بیندازید. این به تنهایی یک دستاورد بزرگ است.

به سادگی پاک کردن آشغال ها باعث می شود همه چیز مرتب تر به نظر برسد.

پس از اتمام حذف همه مواد ناخواسته ، موارد باقی مانده را مرور کرده و آنها را در 3 توده مرتب کنید: چیزهایی که می خواهید نگه دارید ، چیزهایی که می خواهید آنها را هدیه دهید و چیزهایی که باید در جای دیگری قرار داده شوند. یکی از بهترین روش ها برای سازماندهی این شمع ها استفاده از جعبه ها یا کیسه های بزرگ و برچسب گذاری آنها بر “،” جابجایی “،” سطل زباله است “، و” اهدا “.

حالا همه چیزهایی را که می خواهید نگه دارید در کشو قرار دهید. اکنون باید شمع بسیار کوچکتری داشته باشید. برای اینکه همه چیز زیبا و منظم بماند ، توصیه می کنم از یک سازمان کشو استفاده کنید. سازماندهنده کشو می تواند برای سازماندهی وسایل اداری مانند قلم ، کاغذ ، نوار ، قیچی ، منگنه و گیره کاغذ بسیار مفید باشد.

این روش کلی را می توان تقریباً در هر قسمتی از خانه استفاده کرد: همه چیز را خالی کنید ، همه آشغال ها را بیرون بیندازید ، 3-4 توده ایجاد کنید و فقط وسایل ضروری را به عقب برگردانید. از این روش 4 مرحله ای برای پاک کردن کمد ، مرتب کردن قفسه کتاب و تغییر گاراژ خود استفاده کنید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
برگزیده ای از اصطلاحات کوچه بازاری ایرانی قسمت 200

پاکسازی

یکی از راهنمایی های مورد علاقه من برای سازماندهی این است که آن را کنار بگذارید! هر چیزی که در سال گذشته استفاده نکرده اید احتمالاً باید دور ریخته شود. آن لباس هایی را که هرگز نمی پوشید بیرون بیندازید. کفش هایی را که 10 سال قدیمی هستند کنار بگذارید. کتابهایی را که هرگز نخوانده اید هدیه دهید. آیا لوازم آشپزخانه ای دارید که گرد و غبار را جمع می کند؟ آن را به سرقفلی واگذار کنید و فضای پیشخوان با ارزش به دست آورید. خلاص شدن از شر آشغال ها به سازماندهی خانه شما کمک می کند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

نظم دادن به خانه یک فرایند مداوم است. با این حال ، با سیستم های مناسب ، خانه شما به زودی بحث شهر خواهد شد.

بنابراین ، بهترین نکات سازماندهی شما چیست؟ دوست دارم در مورد آنها در نظرات بشنوم.

کیم روچ یک معتاد بهره وری است که به طور مرتب در زندگی بهینه وبلاگ می نویسد. مقالات وی را در 50 منبع ضروری GTD ، چگونه یک روز 46 ساعته داشته باشیم ، آیا به Braindump نیاز دارید ، آنچه در مدرسه به شما نمی آموزند ، و خود را از صندوق ورودی آزاد کنید .
بهره وری