به هر حال ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی نوعی بازاریابی مبتنی بر اجازه است که مشتریان را با توجه به شرایط خاص خود به وب سایت شما جلب می کند. به عنوان مثال ، مشاغل می توانند با ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب ارزشمندی مانند پست های وبلاگ با هدف نزدیک تر کردن مردم به برند خود این کار را انجام دهند.

اولویت بزرگ: تولید سرب

اولویت اصلی ورود بازاریان و رهبران در سال ۲۰۱۴ افزایش تعداد تماس ها و پیشروها است. دومین بزرگ؟ تبدیل آن منجر به مشتری می شود. به نظر می رسد که هر دو متخصص بازاریابی و رهبران آنها موافق هستند که ترکیب و پرورش داده های مشتری برای موفقیت بازاریابی ورودی ضروری است.

بودجه های ورودی افزایش یافته است

بودجه بازاریابی ورودی برای کلیه شرکتها با بیش از پنج برابر نشانگرهای که در سال جاری بودجه های بالاتر گزارش می کنند ، افزایش یافته است. این بررسی همچنین نشان داد که با افزایش توانایی بازاریابان در موفقیت داخلی ، بودجه های بزرگتر باز می شوند.

چالش بزرگ: بازده سرمایه گذاری (ROI)

سرمایه گذاری

بزرگترین چالش بازاریان ذکر شده (۲۴٪) محاسبه ROI بود. طبق گفته HubSpot ، این تنها چالشی است که بازاریابان امسال به طور قابل توجهی بیشتر از سال ۲۰۱۳ به آن اشاره کردند. فشار رو به رشدی بر بازاریابان وارد شده است تا بتوانند بودجه خود را به طور مؤثر انجام دهند و دستاوردهای خود را متناسب با تلاش خود محاسبه کنند.

با این حال ، حتی اگر اصلی ترین چالش بازاریابان محاسبه ROI است ، تنها ۱۵٪ آن را به عنوان اولویت اصلی خود قرار داده اند. آیا این یک دلالت نگران کننده را نشان می دهد که شاید ، اگرچه ما اهمیت ROI را تشخیص می دهیم ، اما هنوز مطمئن نیستیم که چگونه آن را محاسبه کنیم؟ بدون توجه ، HubSpot می گوید ، “اگر رهبری انتظار ROI را دارند ، بازاریابان باید تحویل آن را در اولویت قرار دهند.”

مجریان عالی برای یافتن اولویت بندی می کنند

مجریان عالی در حال تأکید بر استراتژی هایی هستند که برای بدست آوردن محتوای خود ، وب سایت و شرکتشان پیدا شده اند. این همان اطلاعاتی است که HubSpot از بازاریابان برتر تولید ROI مثبت برای مشاغل خود جدا کرده است. اما مهمترین اولویت ها برای مجریان عالی کدام بود؟ بیشترین درآمد ROI از نظر اهمیت ، وبلاگ نویسی ، جستجوی ارگانیک و توزیع محتوا بود.

وبلاگ نویسی بیشترین تأثیر را روی ROI دارد

۸۵٪ از بازاریابان ورودی از نظر اهمیت ارگانیک ، مهمترین منابع قیف (مانند رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و SEO) را نشان می دهند. اما بهترین روش ورودی برای دستیابی به آن ROI مثبت بسیار بحث شده چیست؟ ظاهراً این بلاگ نویسی قدیمی است. در این گزارش مشخص شده است که بازاریابانی که وبلاگ نویسی را اولویت بندی می کنند ، ۱۳ برابر بیشتر از سال نسبت به سال ROI خود را افزایش می دهند. با این حال ، HubSpot هشدار می دهد که ممکن است این رقم کاملاً دقیق نباشد ، زیرا تعداد کمی از بازاریاب ها می توانند با اطمینان از ROI خود گزارش دهند.

آیا واقعاً هزینه فشار دادن است؟ یا بهترین سرمایه گذاری ما در زمان ، منابع و روابط ارزشمند خود با مخاطبان خود داریم؟ در هر راهی که بازاریابان بخواهند راهی برای توجیه خرج بازاریابی خود پیدا کنند – خواه این از طریق تلاشهای ورودی یا برون مرزی آنها باشد. سال ۲۰۱۴ همه چیز در مورد ROI است – ما فقط باید راهی برای اندازه گیری آن پیدا کنیم.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی درون ورودی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای آنلاین ما در جستجوی بازاریابی شما را با مهارت های لازم برای ایجاد کارزارهای بازاریابی جستجوی مؤثر از طریق ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق که توسط متخصصان صنعت تدریس می شود ، تجهیز می کند. شما بهترین شیوه ها را برای سئو ، PPC ، بازاریابی محتوا و تجزیه و تحلیل خواهید آموخت و دانش صنعت مورد نیاز برای تأمین نقش ویژه در صنعت بازاریابی جستجو را بدست می آورید. برای دیدن یک تعریف جالب در ماژول اول ، اینجا را کلیک کنید.

بازاریابی محتوا

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک