طراحی سایت در یزد

مراحل طراحی سایت در یزد [لوین سایت lovinsite]

استان یزد یکی از قطب های گردشگری ایران و مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و همینطور جهان می باشد. این استان با حدود نیم میلیون نفر جمعیت، و داشتن انواع مکان های دیدنی و تاریخی، سوغاتی های فوق العاده محبوب باعث شده است که به یکی از بهترین شهر ها جهت سرمایه گذاری برای کسانی علاقه به صنعت توریسم دارند تبدیل شوند و طراحی سایت در یزد برای کسب و کار یا فروش اینترنتی یا خدمات توریسم ، قطعا از سود و بازدهی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

مراحل طراحی وبسایت یزد

اگر به فکر طراحی سایت هستید به شما تبریگ می گوییم. شما تنها چند قدم تا رسیدن به هدف خود فاصله دارید. ما در گروه نرم افزاری چابک طراحی وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن و در چند مرحله انجام میدهیم.

تماس اولیه و برگزاری جلسه

برگزاری یک جلسه به صورت تلفنی یا حضوری در دفتر شرکت و نیازسنجی

ارائه بهترین راهکار و پیشنهادات

نسبت به نیازهای شما بهترین راهکار را به شما پیشنهاد می دهیم و می توانید از تجربیات ما استفاده نمایید

ارائه طرح و دموی اولیه

بر اساس نیازهای شما و اهداف مطرح شده در جلسه یک طرح اولیه گرافیکی از وب سایت را دریافت میکنید

دریافت بازخورد و نظرات شما

ثبت تغییرات و نظرات شما در طرح و دموی اولیه سایت و به تایید رساندن آن

پیاده سازی وب سایت

پیاده سازی طرح نهایی وب سایت به صورت کاملا بهینه و با استانداردهای روز دنیا

تحویل وب سایت و شروع پشتیبانی

وب سایت را به شما تحویل میدهیم ولی تنها نخواهید ماند و از پشتیبانی کامل ما بهره مند می شوید

طراحی سایت ارزان در یزد

طراحی سایت به دلیل داشتن اهمیت زیاد و درخواست های شرکت ها قیمت روز افزونی دارد. اما شرکت لوین با قیمت ثابت و ارزان سایت شما را طراحی می‌کند. طراحی سایت ارزان و با کیفیت همراه با پشتیبانی تضمینی را از شرکت نوین بین بخواهید. شما می‌توانید در هزینه های طراحی سایت صرفه جویی کنید. و بودجه خود را صرف افزایش خدمات خود در سایت کنید. طراحی سایت یک فرآیند کاملا تخصصی است. که شرکت های زیادی ادعای طراحی سایت دارند. ولی طراحی سایت بی کیفیت و با قیمتی بسیار ناعادلانه به شما پیشنهاد می‌کنند. مرکز تخصصی طراحی وب لوین سایت lovinsite در کنار نوین بین، ایمپرزا، داده ورزان، ویستا اپ، گروه تاج و اوج وب جزو بهترین شرکت های طراحی سایت در یزد می باشد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
بررسی آنتی اکسیدان پلیمری و گریدهای متداول

اهمیت طراحی سایت کاربر پسند

از آنجایی که هدف اصلی طراحی سایت جذب مشتری و کسب درآمد است؛ بنابراین سایت باید به نحوی طراحی شده باشد تا کاربر به محض وارد شدن به سایت به مواردی همچون خرید محصول، ثبت سفارش و یا هر مورد دیگری مانند ثبت نام، ارسال ایمیل و … دسترسی داشته باشد. این کار با شناخت اصول UI & UX به نتیجه خواهد رسید. در واقع علاوه بر زیبایی وب سایت که خودش بحث بسیار مهمی است؛ بخش بندی وب سایت، چیدمان محتویات وب سایت و … باید هدفمند قرار گرفته باشند.

مراحل انجام طراحی سایت در یزد

۱) مشاوره رایگان و نیازسنجی اولیه

ابتدا ما نیاز و هدف شما برای داشتن یک سایت را متوجه شویم. بعد به شما مشاوره می‌دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین وب‌سایت را بر اساس نوع کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در این مرحله وایرفریم سایت را بر اساس امکانات مورد نیاز شما طراحی می‌کنیم.

۲) طراحی و توسعه وب سایت

در این مرحله با توجه به نیاز و سلیقه مشتری سایت را طراحی می‌کنیم. و به‌طور مرحله‌به‌مرحله نظرات مشتری را می‌پرسیم و بازخورد می‌گیریم تا بتوانیم مشتری را به آنچه که واقعاً می‌خواهد برسانیم.

۳) آموزش و پشتیبانی

به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید سایت خود را به‌راحتی مدیریت کنید و همچنین رازها و تکنیک‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم که موجب افزایش فروش شما می‌شود. بعد از کامل شدن طراحی وب‌سایت هم ما شما را تنها نمی‌گذاریم و پشتیبان و پاسخگوی سؤالات شما هستیم.

وضعیت کسب و کار در یزد

یکی دیگر از مطالب سایت :
راهنمای کامل در مورد تاسیسات استخر ، سونا و جکوزی

اگر بخواهیم شهر یزد را از نظر اقتصادی مورد بررسی قرار دهیم، باید به آمار و گزارشات رجوع کنیم. بر طبق آمار این شهر دارای 4.4 درصد از تولیدات ناخالص داخلی کل کشور بوده و دومین استان از نظر معدن می‌باشد. این امر نشان دهنده وضعیت اقتصادی و کسب و کار خوب در شهر یزد است. به همین دلیل این استان را یکی از استان‌های مهاجرپذیر بعد از تهران و البرز می‌دانند.
نرخ بیکاری در جوانان در این شهر در سال گذشته 23 درصد بوده که این میزان نسبت به سال قبل از آن، حدود 2 درصد کاهش داشته است. در شهر یزد فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال زیادی برای جوانان وجود دارد و همین امر موجب می‌شود که پیدا کردن کار و یا راه اندازی کسب و کار در این شهر بسیار راحت باشد.

بهره‌گیری از گرافیک زیبا و کاربردی برای طراحی وب سایت در یزد

اهمیتی ندارد که سایتی که طراحی می‌کنید فروشگاهی، شرکتی، بازرگانی و… باشد. شرکت راستین وب، طراحی وب سایت در یزد را با بالاترین کیفیت و رعایت تمامی نکات گرافیکی انجام می‌دهد. همچنین ما سلیقه و کاربران سایت را در نظر می‌گیریم و براساس آن سایت شما را طراحی می‌کنیم. از دیگر مواردی که برای تیم ما اهمیت دارد استفاده درست رنگ ها در سایت می‌باشد. علاوه بر آن از ترکیب رنگ های ناهماهنگ و همچنین رنگ هایی که اصلا ربطی با سایت و موضوع ندارد استفاده نمی‌شود. به عنوان مثال سایتی که برای شهر یزد طراحی می‌شود به دلیل سنتی بودن آن امکان استفاده از رنگ های مانند صورتی وجود ندارد زیرا این رنگ بیشتر در سایت هایی که فروشندگان محصولات دخترانه هستند، استفاده می‌شود اما استفاده از رنگ زرد گزینه خوبی برای ساخت وب سایت سنتی در یزد می‌باشد.

منبع: لوین سایت https://lovinsite.com/