تولیدکنندگان گوش می دهند و برای توسعه محصولاتی کار می کنند که نتایجی را بدون مصالحه ارائه دهند.

مطمئناً همیشه اینطور به نظر نمی رسد، اما فناوری های جدید واقعاً ایجاد شده اند تا ارائه مراقبت بهتر از بیمار را برای شما آسان تر کنند. مطمئناً هنگامی که چیزی کاملاً جدید است، قابلیت‌های جدید فوق‌العاده آن نیز با قیمتی عالی و بسته‌بندی شده با تعدادی مصالحه ارائه می‌شوند. پذیرندگان اولیه امکانات تشخیصی یا درمانی جدیدی به دست می آورند و مشکلات سیستم را در طول راه حل می کنند. برای برخی، این سازش ها خوب است. پزشکان زیادی وجود دارند که با تطبیق با فن آوری های جدید راحت هستند و با رمزگشایی یک رابط جدید و یادگیری یک پروتکل جدید راحت هستند. اما برای اکثر پزشکان، این مشکلات برابر با مانعی است که از تبدیل شدن فناوری جدید به بخشی از عمل جلوگیری می کند. چگونه یک برند قوی بسازیم

به دلیل این رویکرد محتاطانه به چیزهای جدید است که فناوری های انقلابی در دندانپزشکی به کندی عمل می کنند. چه رادیوگرافی دیجیتال، چه برداشت های دیجیتال یا حتی چیزی به ظاهر ساده مانند دوربین های داخل دهانی، این فناوری باید قبل از اینکه به طور گسترده مورد استقبال قرار گیرد، به بلوغ برسد. هرچه یک محصول انقلابی تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که با چالش های پذیرش قابل توجهی مواجه شود.

تیر مخروطی یک نمونه عالی از این نوع محصولات است. تصویربرداری سه‌بعدی فرصت‌های جدیدی را برای تشخیص و برنامه‌ریزی درمان برای موارد ایمپلنت، ارتودنسی، ریشه و موارد دیگر باز کرد، اما از آنجایی که یک الگوی تصویربرداری کاملاً جدید ایجاد کرد، با منحنی یادگیری جدید و نگرانی فزاینده عمومی در مورد قرار گرفتن در معرض پرتوهای ناشی از تصویربرداری پزشکی وارد شد. یک مانع دیگر برای پذیرش اضافه کرد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
مدیریت بهینه سازی منابع انسانی، بهره وری منابع انسانی

اما این نگرانی‌هایی که پزشکان را از پذیرش فناوری تحول‌آفرینی مانند پرتو مخروطی باز می‌دارد، در گوش‌های ناشنوا قرار نمی‌گیرد. اکثر تولیدکنندگان به مشتریان خود در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند یک محصول را بهتر کند گوش می‌دهند، اما بسیاری نیز با پزشکانی صحبت می‌کنند که علاقه نشان داده‌اند اما سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، و سپس بخش‌های تحقیق و توسعه خود را آزاد می‌کنند تا این موانع را به سرعت‌گیر تبدیل کنند و در نهایت به روسازی صاف.

در طول جلسه اخیر Midwinter انجمن دندانپزشکی شیکاگو، Imaging Sciences International به DEXIS پیوست تا آخرین نوآوری‌های خود را عرضه کند – برنامه DEXIS go iPad و سیستم جدید پرتو مخروطی i-CAT FLX ISI. این برنامه افزودنی قوی برای پلتفرم نرم افزار DEXIS است، اما FLX مظهر شرکتی است که سخت تلاش می کند تا فناوری مورد نظر مشتریان بالقوه را توسعه دهد.

در این رویداد، کالپانا سینگ، مدیر ارشد محصول i-CAT توضیح داد که چگونه توسعه FLX با کار برای کاهش دوز تشعشع و طراحی یک پلت فرم نرم‌افزاری برای استفاده آسان‌تر آغاز شد، ویژگی‌هایی که پزشکان عموماً به عنوان بزرگترین موانع در مسیر مخروط معرفی می‌کنند. پرتو. تیم سینگ i-CAT FLX را با نرم افزار جدید برای صاف کردن منحنی یادگیری و یک تنظیم اسکن جدید که آناتومی سه بعدی را با قرار گرفتن در معرض تشعشع کمتری نسبت به اشعه ایکس پانوراما دیجیتال دو بعدی معمولی می گیرد، توسعه دادند.

سینگ در مصاحبه ای پس از ارائه خود گفت: «دوز تشعشع همچنان افزایش می یابد زیرا پزشکان نگران بیماران خود هستند. “با i-CAT FLX ما از بخش لعنتی آن مراقبت کرده ایم.”

یکی دیگر از مطالب سایت :
ادبیات مرتبط با فرایند توسعه محصول جدید، مراحل اصلی فرآیند توسعه محصول جدید

محصول هنوز در هر مطب دندانپزشکی قرار نمی گیرد. هیچ محصولی انجام نمی دهد. با این حال، مانع قرار گرفتن در معرض تشعشعات را کاهش می‌دهد و فناوری پرتو مخروطی را در روش‌های بیشتری نسبت به قبل از ورود FLX مناسب می‌کند.

محصولات و فناوری‌هایی که متناسب با هر عمل دندانپزشکی هستند منحصر به فرد هستند. اما ارائه بهترین کیفیت ممکن مراقبت مستلزم بررسی دقیق گزینه های جدیدی است که صنعت را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر آنها امیدوارکننده به نظر می رسند اما با مانعی بیش از حد بزرگ پوشیده شده اند که نمی توان آنها را نادیده گرفت، با افرادی که آنها را می سازند صحبت کنید. آنها در حال گوش دادن هستند و سخت کار می کنند تا نسخه بهبودیافته ای را توسعه دهند که ممکن است نسخه ای باشد که شما آماده استفاده از آن هستید.

منبع: https://cloudonlinenic.ir/چگونه-یک-برند-قوی-بسازیم/