عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تأثیر متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان93
تکه ای از متن پایان نامه :
1ـ مدلهایاولیه
اسلاکتردرسال1995بابهرهگیریازروشهایسنتیکسبوکار5مدلدرآمدیبرایسازمانهادرفضایالکترونیکیپیشنهادکرد. اینپنجمدلشاملموارد: دریافتحقعضویت،راهاندازیفروشگاه،تبلیغات،خدماتکامپیوتریوفعالیتهایتجاریمتفرقهمیباشد.
فدوادرسال1996دونوعمدلدرآمددیگربهمدلهایاسلاکترافزود. ایندومدلشامل:پشتیبانی(sponsorship)وtimedusageبود. ولیروشهایفوقتمامحوزهکسبوکارتحتوبراپوششنمیدهند. تیمردرسال1998روشیارائهکردکهبوسیلهآن11مدلمختلفازدرآمدزاییتحتوبراباتأکیدبردوپارامترمیزانخلاقیتوعملکردیکپارچهعرضهنمودکهتوصیفبهتریازکسبوکاردرفضایالکترونیکیارائهمیداد.
- E-Shop: رأیپیادهسازیبازاریابیبررویوببکاررفتهوبهفروشگاهیاکمپانیاینامکانرامیدهد تابتواندعملیاتسفارشوپرداختخودرابررویوبانجامدهد.
- E-Procurement: مزایدهومناقصهالکترونیکیکالاوخدماتراپشتیبانیمیکند.
- E-Mall: برایپیادهسازیمکانیزمحراجبصورتالکترونیکیبکارمیرود.
4. E-Auction: شاملمجموعهایازفروشگاههایالکترونیکیبودهکهمعمولاًارائهدهندهخدماتمیباشند