بر اساس مطالعه ای در دانشگاه بریستول ، تقریباً 88٪ از اهداف تعیین شده در سال جدید شکست می خورند ، و اگر مانند صدها میلیون نفر در جهان که اهداف خود را تعیین می کنند ، احتمالاً شما قبلاً چنین تجربه ای داشته اید. خوب ، خوشبختانه تا زمانی که تلفن هوشمندی در دست دارید ، می توانید از تکرار آن اجتناب کنید. تقریباً برای هر نوع ردیابی شخصی که می توانید تصور کنید ، از شمارش کالری گرفته تا یادگیری ریاضی ، برنامه ای در مرکز برنامه های مورد علاقه شما وجود دارد.

در اینجا آنها بر اساس محبوبیت اهدافی که دنبال می کنند طبقه بندی شده اند:

خوش فرم شوید: MyFitnessPal

هیچ کمبودی در زمینه برنامه های مرتبط با تناسب اندام در بازار وجود ندارد ، اما MFP از چند جهت متفاوت منحصر به فرد است. اول ، این برنامه برای کاربران iOS و Android کاملاً رایگان است ، که تسکین خوبی است. دوم ، استفاده از آن فوق العاده ساده است. ایده پشت MFP بسیار اساسی است – مطالعات نشان می دهد که پیگیری میزان کالری دریافتی منجر به کاهش می شود. با در نظر گرفتن این نکته ، MFP بدون ترفند و بصری ساخته شده است و فهرست گسترده ای از غذاها دارد ، بنابراین نیازی نیست که پشت جعبه غلات را جستجو کنید.

استخدام شوید: JobServe Connect

یکی از قدیمی ترین سایت های جستجوی کار در اینترنت همچنین یکی از جامع ترین برنامه های جستجوی کار را در اطراف اجرا می کند به ممکن است زنگ و سوت زیادی وجود نداشته باشد ، اما پایگاه داده خود برنامه قاتل در اینجا است.

بهره وری بیشتری داشته باشید: به سادگی راهنمای کسب و کار

بهره وری

در حالی که از نظر فنی این یک برنامه تلفن همراه نیست ، این راهنمای بهره وری باید در iPhone شما خوب کار کند یا اندروید. فرض اساسی این است که برای هر جنبه ای از کسب و کار که شما را ناراحت می کند ، یک راه حل بهره وری وجود دارد ، خواه این ایمیل ، سفر ، جلسات یا هر چیز دیگری باشد. برخلاف سایر راهنماهای مشابه ، Simply Business وانمود نمی کند که خود همه پاسخ ها را دارد – این راهنما شما را به بهترین ایده های متخصصان در هر زمینه پیوند می دهد ، بنابراین مجبور نیستید حدس بزنید که این توصیه خوب است یا خیر.

یکی دیگر از مطالب سایت :
Iran Travel Guide & Tips before traveling

از بدهی خارج شوید: ضرابخانه

برنامه تأمین مالی شخصی مورد علاقه اینترنت نیز در iOS و Android وجود دارد که نسخه های آن برای تلفن ها یا رایانه های لوحی بهینه شده است. قدرت نعناع در توانایی آن برای ردیابی همه چیز مربوط به امور مالی شما نهفته است ، بنابراین شما تصویری از آنچه باید برش داده شود و آنچه باید پرداخت شود را در اختیار دارید. هرچه اطلاعات بیشتری به نعناع بدهید ، مرور کلی بهتری خواهید داشت – مخصوصاً اگر حساب Mint خود را به حساب های مالی خود پیوند دهید. (فقط ایالات متحده و CA)

سازماندهی شوید: Tomboy

باز هم ، سادگی روزی راجع به حفظ قطعنامه های شما حکم می کند (مطالعات نشان می دهد افرادی که قطعنامه های ساده تر و کمتری دارند بیشتر احتمال دارد که آنها را حفظ کنند). Tomboy به همین سادگی است-یک برنامه یادداشت برداری برای هر سیستم عامل محاسباتی عمومی. این قطعه دیگری است که دقیقاً یک برنامه تلفن نیست ، اما به هر حال یادداشت برداری در رایانه کامل بهترین کار را می کند. یادداشت ها می توانند به صورت ویکی به یکدیگر متصل شوند.

چیزهای جدیدی بیاموزید: آکادمی خان

فیلم های آموزشی ریاضی سلمان خان برای برادرزاده اش در سال 2009 به یک ابزار آموزشی تمام عیار و یک حس جهانی تبدیل شد و فقط ماموریت خان آکادمی جاه طلبانه تر می شود از برنامه iOS برای iPad برای دسترسی به همه فیلم ها ، مواد آزمایشی و حساب شخصی خود استفاده کنید. پیشنهادات خان از ریاضی ، فیزیک و شیمی تا ادبیات ، اقتصاد و تاریخ هنر گسترش یافته است. آکادمی خان همچنین به دلیل تکمیل درس ها و اهداف به کاربران جایزه می دهد ، که باعث علاقه کاربران می شود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
اکسپت مقاله علمی پژوهشی

بیشتر سفر کنید: کایاک

سایت مسافرتی مورد ستایش دارای یک برنامه تلفن همراه است که با رابط گرافیکی کایاک استاندارد ادغام می شود و به شما امکان می دهد به جای تایپ کردن ، به جایی که می خواهید ضربه بزنید به البته ، سایر ویژگی های کایاک ، مانند جستجوی فعالیت های خاص مانند قمار ، گلف و اسکی ، نیز در دسترس هستند.
البته ، فقط داشتن یک برنامه روی گوشی شما تمام مشکلات شما را حل نمی کند. شما نیاز به تمرکز بیشتری دارید. و در حالی که احتمالاً افراد زیادی با محبت در لیست مخاطبین شما وجود دارند که مشتاق کمک به شما در رسیدن به اهدافتان هستند ، گاهی اوقات تلفن فقط نیاز به کمی خوردن دارد.le break و خوشبختانه ، اتفاقاً یک برنامه فقط برای این منظور وجود دارد – آن را زمان خاموش .