آموزش استفاده از انواع کلینزر و تنظیم کننده ph

استفاده از انواع کلینزر در تمامی سالن هایی که برای مراقبت از پوست و ناخن هستن مشاهده کردیم. کلینزر ها در واقع موادی هستن که برای پاک کردن سطح ناخن ها استفاده میشن. این محصولات بهداشتی از ترکیباتی مانند ایزوپروپیل الکل و استون ساخته میشن. برای هرگونه خدمات ناخن در مراکز زیبایی مانند لاک ساده، ژل، پولیش، مانیکور، اکستنشن ناخن با ژل و یا پودر از این محصول استفاده هستن. در واقع کلینزر ها هستن که باعث چسبندگی و ماندگاری مواد کاشت و یا ژلیش بر روی ناخن می شوند. تنها نکته مهم در استفاده از این محصول درباره نحوه استفاده صحیح و به جا از آن است. بهتره که قبل از خرید این محصولات حتماً در مورد آنها مطالعه کنیم و سپس یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم. بیشتر مشتریان این گونه محصولات کسانی هستن که در مراکز مراقبت از پوست فعالیت دارن.

 

ترکیبات کلینزر ناخن

 

 

کلینزر ناخن چیست؟

 

برای استفاده از انواع کلینزر بهتره که اول با این محصول و ترکیبات آن آشنا بشیم. در پدیکور و مانیکور برای از بین بردن هرگونه آلودگی، کثیفی و چربی که در سطح ناخن وجود داره از کلینزر ناخن استفاده می کنن. همچنین ناخن کار بعد از زدن لاک برای اینکه نوچی و چسبندگی حاصل رو برطرف کنه از این محلول استفاده میکنه. بعضی از کلینزر ها دو کاره هستن و دارای خاصیت باکتریایی و ضد قارچی می باشند. کاربرد اصلی این محصولات برای بالا بردن دوام موادی است که به منظور کاشت ناخن بر روی آن گذاشته شده. از آن گذشته برای ایجاد کردن یک سطح صاف باید مولکول های مواد کاشت همدیگر و پیدا کرده و جذب کنن تا یک سطح سیقلی را ایجاد کنن. حالا اگه گرد و غبار و یا چربی جلوی اتصال این مولکول ها رو بگیره قطعا دیگه یک سطح براق روی ناخن نداریم. برخی از ناخنکار ها به اشتباه از دستمال و پنبه برای پخش کردن کلینزر استفاده می کنن که این روش اصلا توصیه نمی شه چون دستمال و پنبه دارای پرز هستن که باعث خرابی ژلیش و یا پودر میشه پس حتما باید از پد کلینزر بهره ببرن.

 

یکی دیگر از مطالب سایت :
برای ساخت ویدیو تبلیغاتی کدام بهتر است؟ موشن گرافیک یا ویدیو هایی با بازیگران مطرح؟

نحوه استفاده از انواع کلینزر

 

کلینزر مخصوص برای سطح ناخن نچرال

 

برای پاک کردن سطح ناخن طبیعی از این کلینزر استفاده می کنند که در زمینه دی هیتراته کردن ناخن تاثیر گذار است. هرگونه چربی، آلودگی و گردی که روی ناخن باشه این کلینزر از بین می بره و کیفیت کار رو افزایش میده. نحوه استفاده از این مدل کلینزر بدین صورت می باشد که پد لاک پاک کن را که فاقد پرز هست رو به محلول مورد نظر آغشته کنیم بر روی ناخن بسابیم تا مواد اضافه رو پاک کنه. این پد ها رو از جنس کتان تهیه می کنن و دارای اشکال مختلفی هستش تا ناخن کار راحت تر بتونه عمل پاکسازی رو انجام بده. البته باید پد رو به صورت دائم بچرخونید تا بتونه آلودگی ها رو بهتر پاک کنه. دقت کنید اگه یه طرف پد کثیف شد از طرف دیگه استفاده کنید.

کلینزر برای پاکسازی کاشت با ژل

 

در بین انواع کلینزر دسته ای وجود داره که از آن برای پاک کردن چسبندگی که از طریق ژل زدن باقی می مونه استفاده می کنن. بعد از اینکه ناخن کار ژل رو به ناخن شما میزنه و زیر دستگاه یو وی قرار میده فراید پولیمریزاسیون دستگاه باعث میشه تا ژل باعث ایجاد یک لایه چسبناک روی ناخن بشه که احساس ناخوشایندی رو به افراد القا می کنه.

 

از کجا کلینزر بخرم

کلینزر ضد قارچ و باکتری

 

کلینزر هایی وجود دارن که دو کاره هستن یعنی هم می تونن مقاومت سطح ناخن رو با ایجاد یک لایه چسبنده افزایش بدن هم می تونن خاصیت باکتریایی و ضد قارچ داشته باشن. کلا بهتره سالن هایی که در زمینه ارائه روش های مراقبتی پوست فعالیت می کنن تمامی جوانب کار رو در نظر بگیرن و از این کلینزر ها برای رضایت بیشتر مشتریان استفاده کنن.

کلینزر ناخن کریشن

 

در انواع کلینزر ناخن محصولی که دارای قیمت مناسبی باشه و بتونه به شما در زمینه خدمات مانیکور و پدیکور کمک کنه کلینزر کریشن هستش. این مدل پاک کننده به صورت اسپری به منظور ضد عفونی کردن ناخن و برطرف کردن نوچی و خیسی استفاده میشه.

 

کاربرد انواع کلینزر

 

هنگام خرید کلینزر چه نکاتی را بررسی کنیم؟

 

یکی دیگر از مطالب سایت :
تبلیغات اینترنتی چه نوع تبلیغاتی هستند ؟

در ابتدا بهتره که هدف خود را درباره استفاده از کلینزر مشخص کنید چرا که برخی از این محصولات تک کاره و یا دوکاره هستن.

  • حساسیتی برای ناخن افراد ایجاد نکنه.
  • بوی نامطبوع نداشته باشه.
  • مواد اولیه که در ساخت آن استفاده شده درجه یک باشن.
  • از برند معتبری محصولات مراقب پوستی را خریداری کنید.
  • از اونجایی که انواع کلینزر برای مراقبت از ناخن ها استفاده میشن حتما باید ضد قارچ باشن.
  • پد یکی از لوازم جانبی کلینزر می باشد پس به کیفیت آن نیز باید توجه کرد.

 

انواع کلینزر ناخن

 

استفاده از کلینزر ناخن چه فوایدی داره؟

 

  • در مقابل کارایی که داره قیمت مقرون به صرفه تری داره
  • پاک کننده چربی های زائد قبل از ژل گذاری میشه
  • ماندگاری ژل و لاک رو افزایش میده
  • از هرگونه ایجاد عفونت جلوگیری می کنه
  • عوارض جانبی نداره و باعث ایجاد هیچگونه حساسیت نمیشه
  • تمامی آلودگی هایی که در مرحله مواد گذاری ایجاد میشه رو پاک می کنه
  • قابل استفاده بر روی ناخن طبیعی و مصنوعی
  • شفافیت ناخن رو بالا میبره
  • کلینزر ها را می توان در رایحه های متفاوت خریداری کرد
  • از موادی که برای دست و ناخن مضر هستن در ساخت این محصول استفاده نشده

به چه دلیلی باید از انواع کلینزر استفاده کنیم؟

 

این محصولات همگی ضد قارچ هستن که علاوه بر باکتریایی بودن می تونن رطوبت و چربی رو هم از سطح ناخن پاک کنن و اون رو آماده مواد گذاری نمایند. در واقع محلول مربوطه می تونه با تغییر اسیدیته و البته ph ناخن سطح ماندگاری مواد کاشت رو بالا ببره. در روش های مراقبت پوست و کاشت آمده که باید از این محلول قبل از تیپ گذاری استفاده کرد. البته که ناخنکاران گرامی می تونن از کلینزر ها برای کاشت با ژل و یا ژلیش نیز استفاده کنند.

آموزش اسکین کر