کانادا یکی  از ده ها مقصد تحصیلی به نسبت ارزون کانادا بوده که تا کنون صدها دانشجوی ایرونی موفق به اخذ ادمیشن از این دانشگاه شده و در رشته های جور واجور فارغ التحصیل شدن. این دانشگاه در شهر ساحلی کوچیک و ارزانی در سمت شرق این کشور قرار گرفته و واسه دانشجویان و آدمایی که با هزینه شخصی قصد تحصیل در سرزمینای سرد آمریکای شمالی دارن، گزینه مطلوبی هستش.

اگه شما قصد اقامت دائم در کانادا دارین، تحصیل در این کشور یکی از ارزون ترین و سریع ترین راهکارها واسه اخذ اقامت دائم و شهروندی بوده و به نسبت راه های مهاجرت تخصصی و سرمایه گذاری، آسون تر و سریع تر میشه. دانشگاه مموریال فاندلند که به طور خلاصه اونو MUN می‌شناسن، یه دانشگاه جامعه که در نیوفاندلند و لابرادور در کانادا مستقره. با گذشته‌ای تاریخی در آموزش، مهندسی،‌ تجارت، زمین شناسی و پزشکی؛ یکی از دانشگاه‌های برتر و کامل کاناداست. این دانشگاه با بیشتر از ۱۸ هزار دانشجو،‌ یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آتلانتیک در کانادا هستش.
بیشتر از ۱۳۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی و ۲۴۰۰ کارمند در چهار کمپ این دانشگاه هستن.

کتابخونه‌ دانشگاه مموریال سیتی شامل مجموعه‌های مجموعه دانشگاه، هنرهای قشنگتر از سال ۱۸۸۰ تا حاضر؛ تاریخ بشر و علوم طبیعیه. فولکلور دانشگاه مموریال و مجموعه مجموعه زبون شامل نسخه‌های خطی، نوار، بایگانی، عکس و مصنوعات مربوط به ایالت‌های دریایی، مخصوصا نیوفاندلند و لابرادوره. کتابخونه ملکه الیزابت دوم شامل  یه میلیون ۷۲ هزار ۵۷۸ مونوگراف، ۱۰۴ هزار و ۵۷۸ نقشه، ۵ هزار و ۶۵۵ عنوان صوتی و تصویری و ۹ هزار و ۸۱ ژورناله. بخش عمومی دانشگاه که در طبقه اصلی کتابخونه قرار داره، در دسترس دانشجویان و هم اینکه مرکز رسانه‌های دیجیتال قرار داره.

یکی دیگر از مطالب سایت :
۸ عامل بزرگی شکم که ارتباطی به رژیم غذایی و ورزش ندارند

فهرست بیش  از ۲۶۰ رشته دانشگاه نیوفاندلند رو می تونین در این ببینین که رشته هایی در بخشای فنی و مهندسی، علوم انسانی و پزشکی و پیرا پزشکی رو شامل می شه.
یکی از رشته های ارزون، پرمخاطب و خوبی که در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ارائه می شه، رشته  Business  Administrationه که واسه کسب اطلاعات تکمیلی به این مراجعه کنین.

دوره دو ساله س که به صورت پارت تایم هم امکان تحصیل رو جفت و جور می کنه و یکی از بهترین رشته های مدیریت کار و کاسبی در این کشور حساب می شه.
شما باید در این رشته، ۲۰ کورس مصوب رو با موفقیت بگذرونین. واسه اخذ ادمیشن دراین رشته، داشتن مدرک کارشناسی با معدل ۳ از ۴ و ۵ سال سابقه کار در بخش مدیریت تجاری و کار و کاسبی الزامیه. داشتن ۲ توصیبه نامه و داشتن آیلتس نمره ۷ یا تافل ۹۲ از ۱۲۰ هم از دیگر چیزای مهم پذیرش در این رشته حساب می شه.

داشتن مدرک جی مت هم اجباری نیس.

شهریه این رشته هم  حدودا واسه هر ترم، ۱۵۰۰ دلار کانادا هستش.
اگه به دنبال دوره های کوتاه مدت غیر کارشناسی و کارشناسی ارشد هستین، می تونین در رشته هایی که Graduate Diploma‌هست شرکت کنین. مثلا مهندسی و مدیریت خطر که دوره کوتاه مدته. هزینه این دوره  به  ازای هر ترم  جهت دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۱۹ میلادی  حدود ۷۱۰ دلار کانادا اعلام شده.

از دانشجویان بین المللی خواسته می شه که واسه آشنایی  با فرصت  های تحصیلی و بورس و اقامتگاهی و آشنایی با استادان و دانشکده ها به بین المللی مراجعه کنن.

یکی دیگر از مطالب سایت :
۵ نشانه اختلال «کم‌توجهی – بیش‌فعالی» که می تواند زندگی شما را نابود کند

اگه قصد تحصیل در دانشگاه نیوفاندلند رو دارین پیشنهاد میکنیم که حتما به بخش ادمیشن دانشگاه رفته و نیازمندیای پذیرش رو بخونین. اگه در دانشگاه های انگلیسی  زبون تحصیل کرده باشین از شرط مدرک زبون معاف میشین. دریافت بورس نیازمند رابطه گسترده با استادان دانشکده مورد نظر شما بوده و باید بیانیه هدف خوبی تنظیم کنین. ایرانیان ساکن کانادا رو خیلی راحت در لینکدین و فیسبوک و تلگرام پیدا کرده و از اونا اطلاعات به روز و دقیق به دست بیارین. حالا خوبیش اینه ایرانیان کانادا رو قشر بافرهنگ غیر پناهنده تشکیل میده که آگاهانه اطلاعات خوبی درباره فرصتای کار و کاسبی و تحقیقاتی در این کشور در اختیار هموطنان عزیز  قرار میدن.