3-3-13-2ارزشیابی از آموزشگاه……………………………………………………………………………………………………………………………….38
4-3-13-2ارزشیابی از کارکنان آموزشگاه……………………………………………………………………………………………………………………38
14-2انواع آزمون ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………….39
1-14-2آزمونهای تشریحی یا انشایی………………………………………………………………………………………………………………………….39
1-1-14-2محاسن و معایب آزمونهای تشریحی…………………………………………………………………………………………………………..40
2-1-14-2قواعد تهیه سوالهای تشریحی……………………………………………………………………………………………………………………..40
2-14-2آزمونهای کوته پاسخ……………………………………………………………………………………………………………………………………..41
1-2-14-2محاسن و معایب سوالهای کوته پاسخ………………………………………………………………………………………………………….41
2-2-14-2قواعد تهیه سوالهای کوته پاسخ………………………………………………………………………………………………………………… 42
3-14-2آزمونهای صحیح-غلط…………………………………………………………………………………………………………………………………..43
1-3-14-2محاسن و معایب آزمونهای صحیح-غلط……………………………………………………………………………………………………..43
2-3-14-2قواعد تهیه سوالات صحیح-غلط………………………………………………………………………………………………………………..44
4-14-2آزمونهای چند گزینه ای………………………………………………………………………………………………………………………………..45
1-4-14-2محاسن و معایب آزمونهای چند گزینه ای……………………………………………………………………………………………………45
15-2روشهای مختلف ارزشیابی…………………………………………………………………………………………………………………………………46
1-15-2ارزشیابی از طریق مشاهده……………………………………………………………………………………………………………………………. 46
2-15-2ارزشیابی از طریق انجام کار……………………………………………………………………………………………………………………………47
3-15-2ارزشیابی از طریق آزمون شفاهی…………………………………………………………………………………………………………………….47
14-15-2ارزشیابی از طریق آزمون کتبی……………………………………………………………………………………………………………………. 47
16-2الگوهای ارزشیابی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….48
1-16-2رویکرد مبتنی بر هدف………………………………………………………………………………………………………………………………….48
2-16-2رویکرد مبتنی بر مدیریت……………………………………………………………………………………………………………………………….49

یکی دیگر از مطالب سایت :
شرح لغات و اعلام دشوار در دیوان سلمان ساوجی۹۲- فایل ۱۰