شکل2-5- انواع استراتژی های دانش سازمان………………………………………………………………………………………………………….35
شکل2-6- چهار متغیر شناختی برگرفته از مدل توماس و ولتهوس………………………………………………………………………42
شکل2-7- تفکر مدیریت سنتی……………………………………………………………………………………………………………………………….52
شکل2-8- پارادایم توانمندسازی………………………………………………………………………………………………………………………………53
شکل2-9- مدل سازمانی بکارگیری توانمندسازی……………………………………………………………………………………………………56
شکل 2-10- رویکردهای مختلف به توانمندسازی سازمانی…………………………………………………………………………………….56
شکل2-11- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………70
فهرست نمودارها
نمودار-4-1-خصوصیات جنسیتی پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………………….77
نمودار 4-2-وضعیت سنی پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………………………………78
نمودار -4-3-سطح تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………….79
نمودار -4-4-سطح تجربه پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………..80
نمودار -4-5- میزان خلق دانش………………………………………………………………………………………………………………………………….81
نمودار -4-6-میزان تسهیم دانش………………………………………………………………………………………………………………………………..83
نمودار -4-7-فراوانی پاسخ های به کارگیری دانش……………………………………………………………………………………………………..84
نمودار -4-8-فراوانی متغیر های ذخیره سازی دانش………………………………………………………………………………………………….86
نمودار -4-9- فراوانی متغیر های ابعاد مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………88
نمودار -4-10-هیستوگرام متغیرهای تحقیق(مدیریت دانش)……………………………………………………………………………………..90
نمودار -4-11-هیستوگرام متغیرهای تحقیق(توانمندسازی)……………………………………………………………………………………….91
نمودار -4-12-هیستوگرام متغیرهای تحقیق (کل پرسشنامه)……………………………………………………………………………………91

یکی دیگر از مطالب سایت :
مدیریت دانش، انتخاب حجم نمونه