گوگل دو نوع مجازات دارد که ممکن است به وب سایت شما آسیب برساند. آنها مجازات های الگوریتمی و مجازات های دستی (یا “اقدامات دستی” توسط Google) نامیده می شوند. مجازات های الگوریتمی به صورت خودکار هستند و در نتیجه الگوریتم های Google ایجاد می شوند. آنها معمولاً به دلیل Google panda [1] یا Google Penguin [2] به دلیل محتوای با کیفیت پایین ، محتوای تکراری و/یا وجود تعداد زیادی پیوند مشکوک ایجاد می شوند اشاره به سایت شما گوگل می خواهد وب را بر اساس این دو به روزرسانی و معیارهای دیگر “تمیز” کند.

در مورد مجازات های دستی ، این مجازات ها در نتیجه بازبینی دستی دامنه شما توسط متخصص در Google انجام می شود. این مجازاتها باعث می شوند کارایی یک سایت به حداقل برسد و حتی می تواند آن را در جستجوهای خاصی برای موج سواران ناپدید کند. گوگل از سایت هایی که دارای ویژگی های دقیق و مثبتی هستند مانند سرعت زمان بارگذاری آن ، اندازه تصاویر بهینه سازی شده و غیره ترجیح می دهد.

گوگل دید سایت هایی را که بر اساس مجازات هایی که در نتیجه مجازات های دستی و الگوریتمی ممکن است دریافت کنند ، مطلوب تر نشان می دهد ، کاهش می دهد. بنابراین ، برای حفظ دید در نتایج موتورهای جستجو ، باید همه کارها را انجام دهید تا از این مجازات ها جلوگیری کنید. برای بررسی اینکه آیا سایت شما به صورت دستی مجازات شده است یا خیر ، کافی است از حساب Google Webmaster Tools خود دیدن کنید. برای جلوگیری از مجازات ها به طور کلی ، در زیر یک راهنمای مفید و ضروری برای اطمینان از موقعیت وب سایت شما در نتایج جستجو آمده است.

جلوگیری از جریمه های Google

Google Panda و Google Penguin بیشتر نگران شیوه های خوب در SEO هستند. در واقع ، Google Panda ، که در سال 2011 منتشر شد ، تجربه کاربری ضعیف را مجازات می کند ، مانند تاخیر بارگذاری در سایت ، نرخ پرش بالا ، خطاهای 404 و البته محتوای تکراری. در مورد Google Penguin ، که در سال 2012 ایجاد شد ، تکنیک های اسپم ، مانند کیفیت لنگرهای پیوند ، تعداد پیوندهای ورودی از یک سایت ارجاع مشکوک ، ماهیت و منشا پیوندها و غیره را مجازات می کند.

نکته اصلی این است که محتوای با کیفیت مهم است. هنگامی که می خواهید سایت خود را برای SEO بهینه کنید ، باید Google Penguin و Google Panda را در نظر بگیرید تا به دستورالعمل های Google پایبند باشید و رتبه وب سایت خود را حفظ کنید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
دکتر روانشناس

محتوا در سئو پادشاه است ، بنابراین باید به این عوامل اهمیت زیادی دهید:

  • محتوا باید منحصر به فرد باشد.
  • خط تحریریه باید واضح و منسجم باشد.
  • مقالات یا صفحات نباید بیش از حد بهینه شوند.
  • محتوای تولید شده به صورت خودکار ممنوع است.
  • بدانید که قبل از اینکه حتی به موتورهای جستجو فکر کنید ، باید محتوای خود را عمدتا برای کاربران بنویسید.

راه اندازی سایت با کیفیت

داشتن و راه اندازی یک سایت با کیفیت به سادگی اتخاذ معماری واضح و توجه به محتوای داخلی است تا محتوا را تکراری نکنید. پیوندها می توانند سایت شما را خراب کرده یا خراب کنند. پیوند اینترنتی یک راه عالی برای بدست آوردن پیوندهای با کیفیت در وب سایت شما است ، اما مراقب باشید که از سوءاستفاده از آن جلوگیری کرده و سعی کنید با دستورالعمل های Google طبیعی باشید. تعداد پیوندها در هر صفحه ، داخلی یا خارجی را محدود کنید. در مورد کمپین های بک لینک ، باید آنها را در مدت زمان طولانی پخش کنید تا همزمان از دریافت لینک جلوگیری کنید زیرا ممکن است مشکوک به نظر برسد.

اکثر پیوندهای سایت شما باید سایتهایی با موضوع مشابه باشند. لنگرها را برای SEO بیش از حد بهینه نکنید. شما باید لنگرها را بر روی عبارات طولانی و نه لزوما در کلیدواژه اصلی سایت خود تغییر دهید. لیستی از آنچه باید برای جلوگیری از مجازات های Google انجام داد آنطور که به نظر می رسد جامع نیست. مهمترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تقلب نکنید تا بتوانید با روشهای نامطلوب رتبه وب سایت خود را ارتقا دهید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
همه آنچیزی که درباره سئو باید بدانید

رفتارهایی که باید برای سئو خوب انجام شود

همانطور که اکنون می دانید ، اکثر رفتارهایی که در سئو ممنوع است ، اعمال ممنوع توسط گوگل است و رفتارهایی که اگر از آنها استفاده کنید ، Google آنها را مجازات می کند. در اینجا چند نمونه از شیوه هایی است که باید از آنها برای حفظ شیوه های SEO خوب [3] که توسط Google پرچم گذاری نمی شوند ، اجتناب کرد. این شیوه ها بیشتر به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته می شوند:

  • پوشاندن یا ایجاد محتوای مختلف HTML بسته به اینکه کاربر است یا موتور جستجو است که به آن دسترسی دارد
  • تکثیر محتوا یا کپی و جایگذاری صفحه ای که از قبل موجود است
  • نظرات هرزنامه
  • بیش از حد بهینه سازی کلمات کلیدی
  • خرید پیوندهای ورودی با کیفیت پایین

بسیاری از شیوه های دیگر نیز وجود دارد که به عنوان سئوی کلاه سیاه شناخته می شوند ، اما اینها تنها تعدادی از رایج ترین روش هایی بودند که اگر با مجازات های دستی یا الگوریتمی خود وب سایت شما را انتخاب کردند ، به سرعت در وب سایت گوگل قرار می گیرد. رتبه خود را به درستی بدست آورید و سایتی با کیفیت ایجاد کنید که در آن محتوای شما برای ایجاد SEO کلیدی است.